(TAG) Heuer only (Deel 3)

Dag rallylover, ik ben nieuw hier,
ik heb een Heur manhattan chronosplit op de kop getikt,
met een lekkende lcd module, ook meteen de reden waarom ik ze kon betalen.
Ik probeer tevergeefs Rawsar te bereiken maar mijn mails komen daar blijkbaar niet aan, zijn mailbox zit blijkbaar vol, en ik heb geen instagram account. Ik dacht even dat de man iets overkomen was om dat zijn laatste update van zijn shop van 2024 was. Maar nu zie ik dat jij jouw horloge daar binnen hebt gedaan, en dat vrij recent. Heb jij misschien nog een andere manier om Neil van Rawsar te contacteren?

Dag Dino. Leuk, een Manhattan! Dit probleem had ik ook. Uiteindelijk mijn andere (hotmail) email adres gebruikt. Toen kreeg ik wel een reactie. Aardige kerel btw. Tevreden met zijn werk.
Ik kan hem evt. ook contacten? En je email doorgeven? Laat maar weten.

2 likes

Rallylover, dank je vor het voorstel, dat is heel vriendelijk van jou. Ik zal hem nog even proberen stalken, tot hij zijn mailbox leeg maakt, ik ben al blij te horen dat de man nog actief en gezond is en goed werk leverd. Ik heb intussen zijn hele website gelezen, wat een gepassioneerd man, dat inspireerd. Ik heb alleen een beetje schrik dat hij me gaat vragen of ik wat foto’s van de binnen kant kan doorsturen, en vervolgens mijn manhatten naar hem verstuur ipv mij een volledige lcd rawsar module te verkopen en op te sturen. Ik ben namelijk helemaal geen horloge maker, en vertrouw mijzelf ook helemaal niet met openen van zo’n prachtig staaltje roboterie. Mijn plan was van hem binnen te doen bij EST antwerpen, samen met het reeds gelegde contact van rawsar en misschien dat deze man wel beschikt of het juiste vak jargon om deze reparatie tot een goed einde te brengen. Maar misschien ga ik het te ver zoeken. Vandaar dat ik hier even polshoogte neem.

2 likes

Klinkt als een mooi horloge-avontuur! Komt vast helemaal goed!
Maar kun je even een foto posten van je aanwinst? Zijn we hier gek op!

Speciaal voor @TagEd :innocent:

10 likes

Oh Yeah Reaction GIF by Focus Features - Find & Share on GIPHY

1 like

Dit is hem dan de “HEUR Chronosplit Manhattan GMT”

17 likes

Ziet er nog goed uit. Het repareren waard!

1 like

Klaar voor het nieuwe seizoen! :racing_car::dash:

11 likes

17 likes

Nu al zin in die aflevering, de squale aflevering was ook erg prettig weg luisteren. Een beetje extra liefde voor het merk tag heuer mag wel van de kroontjes liefhebbers

3 likes

Ja, ik vind 'm gaaf! :sunglasses: :+1: Zou toch heel tof zijn als die weer helemaal in orde gemaakt kan worden!

Yes! :partying_face:

Ik ook! :blush: :wink:

Dankjewel! Was ook heel leuk om aan mee te doen! :+1:

Helemaal mee eens! :raised_hands:

7 likes

Vet!!

1 like

Cheers, mannen!:beers:

12 likes

Deze winter vergeten het horloge op staal te zetten. Gelukkig is het tag rubber ook dikke prima

8 likes

Staat 'm goed hoor, deze rubber band! En ik vind persoonlijk rubber altijd fijner aan m’n duikers.

1 like

Dit weekend maar weer eens netjes. Lag al een tijdje in de winterslaap. :slight_smile:

8 likes

Seg rallylover,
zou je me toch misschien kunnen helpen met in contact te geraken met Rawsar,
want ik krijg echt geen gehoor. Al mijn mails worden terug gestuurd, ook mijn hotmail. Ik heb zelfs een insta account gemaakt om via die weg een berichtje te sturen, maar tevergeefs.

Zal ik vanavond doen.

1 like

Alvast hartelijk dank

1 like