Lekker setje, zo!
Nice zeg!
Ik heb hem ook gespot, echt 1 van de mooiste chrono’s van dit moment vind ik! Dikte is een 14mm volgens mij. Wat is jullie mening daarover? De meeste automatische chronos zijn nog dikker in dit segement. Maar ik zie ze liever misschien toch iets dunner.
Ik heb geen moeite met de dikte. Om mijn pols (tijdens 2x passessie) gaf hij niet het gevoel enorm hoog te zijn. Wel heeft hij gewoon goede wrist presence. Én, een belangrijk deel van de dikte wordt bepaald door het bolle saffier. De kast is helemaal niet dik.
Mooie foto zo vanaf de zijkant! Dit ziet er ook goed uit. Begin gelijk weer enthousiast te worden😁
Dat was ook mijn eerste reactie toen ik 'm om de pols deed.
T.o.v. de “pre-Glassbox” Carrera 39mm oogt de combinatie kast plus glas als één geheel. Normaliter heb je een stapje van glas naar kast en dat ontbreekt op de Glassbox. Eigenlijk valt dat het meeste op omdat die aansluiting van glas en kast zo uniek is.
Het beste advies: lekker gaan passen!
De
inderdaad.
Hier zie je dat goed.
Maar, ik zou ook weer niet zeggen dat het één massief ding wordt, daardoor.
Dat zie je hier dan weer goed.
Maar idd,
Ik denk dat je aangenaam verrast zult zijn.
Ja hij zit in mn top 3 op dit moment, zware keuze stress! In de race tegen de zenith chronomaster original en de breitling premier.
Vind de glasbox ook echt heel mooi gemaakt!
Ja, da’s een lastige. Afhankelijk van waar je komt, op HF, zul je verschillende adviezen krijgen. Ik heb zelf al 30+ jaar goede ervaring met (TAG) Heuer, ben erg gecharmeerd van de heritage op het gebied van chronografen en autosport, van het merk én vind de Carrera gewoon het prettigst ogen. Maar goed, het blijft natuurlijk heel persoonlijk. Succes met het maken van een keuze!
Blijft wel echt een gaaf ding!!
Dat is een mooie ![]()
Thanks, mannen!
![]()
Even 'n update.

De opnamedatum is gepland. Dus, we gaan 'm maken, die (TAG) Heueraflevering van ons aller favoriete horlogepodcast Tijdgenoten!
![]()

Oehhh nice!!!
Nice! Nu al zin in ![]()