(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Lekker :yum:

Kijk je mee @TagEd

18 likes

Dat :point_up:t2:

En was je opgevallen dat de 41mm geen datum heeft? Da’s wel mooi zo. En die lug-to-lug van 47.5mm is niet schokkend.

1 like

Zeker! :grin: Ik droom over Carrera chrono’s! En heb het gevoel dat er dit voorjaar ook eentje bij komt, in mijn bescheiden collectie. :blush:

2 likes

Nu nog leuker, want nog meer kleuren om uit te kiezen: zwart, blauw, paars en nu ook nog groen. Ik verwacht dat jij toch voor de reversed panda gaat :thinking:

1 like

CEO Antoine Pin has departed after 15 months in charge, citing “strategic differences” between Pin and LVMH executives

@TagEd hebben ze jou al gepolst als opvolger?

1 like

Die staat nu wel op nr. 1. Maar wie weet…

Ja. Maar het salarisaanbod vond ik wat mager. Ik wacht op een betere aanbieding. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

TAG Heuers tegen inkoopprijs! Waar wachten we nog op!

3 likes

Ik ga voor een sponsordeal, waar Max bleek bij wegtrekt. :blush:

2 likes

Deze afdwingen bij je sollicitatie. Wat niet wil zeggen dat je de nieuwe CEO wordt :wink:

8 likes

Op z’n minst!
Zit eigenlijk te azen op zoiets…

Maar effe serieus. Ik denk dat ik via Wristler ga kopen. Dus niet via de AD. Heb de mannen van Wristler, toen ik in het HFLE24-team zat, ontmoet. En zijn erg o.k… Maar een passessie bij een AD zie ik er nog wel aankomen. En wie weet krijg ik een mooi voorstel…

5 likes

Dat platform kende ik nog niet @TagEd, thanks! Hier ga ik eens lekker in grasduinen.

En die gouden Carrera staat je goed :raised_hands:t2:

austin-powers-i-love-gold (1)

1 like

Of zoiets

Vindt @JacksonT ook tof :ok_hand:

13 likes

Ja dit vind ik heeel vet! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heuer only :wink:

Morgen bij daglicht een fatsoenlijke foto.

13 likes

Tropical?

1 like

Yep, lichte bruine schijn. Ben benieuwd wat de zon gaat doen als die op het plaatje schijnt.

1 like

Nice! NA? Gefeliciteerd, dan! :partying_face:
Komen zelden langs, op HF. Sterk nog. Kan me de laatste keer niet eens herinneren. :thinking:

Heel benieuwd! Kom maar op! :camera:

Veel plezier! Gaat weer geld kosten! :moneybag: :see_no_evil: :wink:

Ja, die is ook yummie! :star_struck:

3 likes

Yep, gisteravond opgehaald. Niet geschikt voor watch only liefhebbers (denk ik) maar in een collectie prima om af te wisselen. Gekke kast vorm, bruin verkleurde plaat (af fabriek noemden ze het charcoal en was het aards grijzig) maar met de subdials nog glossy. Met de tritium bollen nog aanwezig en een scherpe kast Zo wilde ik 'm graag. Nu nog een Heuer band vinden.

Er is geen zon in Limburg, dus daarom maar even een quick&dirty.

10 likes

Zeer gaaf! Staat ook super op een racing leren band denk ik. :heart_eyes:

1 like

Ja maar ik draag niet graag leer. Lekker los aan staal, heb ik het liefst :wink:

De Camaro laat zich lastig fotograferen. Kleur van het matte en glossy is moeilijk.

8 likes