(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Die blauwe :blue_heart:

De diameter nam met 2mm toe en de lug-to-lug met 1.5mm. Bij een nagenoeg gelijk gebleven dikte is de 41mm glassbox misschien wel beter in proportie.

Ja, op zich heb je een punt. Hoewel ik de 39mm irl zeker niet over vind komen als een dikkertje. Misschien op papier wel. Maar dat komt ook door het bolle saffier. Maar natuurlijk wel mooi dat de 41 niet dikker is geworden. En ach, waar hebben we het over. Ik heb m’n Monaco om: die is pas dik! En zit me helemaal prima! :blush: :+1:

5 likes

Oehhh ik wil die groene wel, prachtig. Ben alleen bang dat er een flinke prijskaartje aanhangt.

Ja, die is top, he?! En ja, er zijn goedkopere merken. Dat dan weer wel. :sweat_smile: :wink:

Bandje matchen :sunglasses:

8 likes

Ik zou er zoiets op zetten.

2 likes

Heb je een merk of linkje? Ik vind kleine gaatjes (in een band voor de grappenmakers) ook mooier/ rustiger

1 like

Vintage Tan Perforated Leather Rally Watch Strap – Watch and Strap Co

1 like

Ik heb 19mm nodig dus deze gaat niet lukken.

1 like

De oude Rodania racing straps zijn heel dicht bij (of 't zelfde, wordt wel beweerd) als die Heuer destijds gebruikte :nerd_face:

3 likes

Oh, da’s jammer. Ja, ik heb nog wel 'n tip. Maar niet iedereen is daar fan van. Ik heb er zelf wel goede ervaringen mee en je kunt ‘voor weinig’ 'ns wat stijlen uitproberen: Ali Express. Heb hier al twee keer een 19mm perforated rally besteld voor m’n Carrera.

1 like

bulang heeft die speedy race strap. denk dat dat ook heel tof is…

en ook in andere kleuren te krijgen :slight_smile:

en in 19 mm @Krabong

3 likes

Mooie banden. Maar ik zou dan voor deze gaan.

Racing Caramel Brown Leather Watch Strap

4 likes

Feli Ed.

Mss wel spijt dat ik de mijne verkocht heb. :thinking: :neutral_face:

Toch nog een plaatje van weleer.

:vulcan_salute:

4 likes

Dankjewel, man! :+1: En het valt me mee hoe draagbaar ie eigenlijk is. Heb me jarenlang o.a. daardoor laten tegenhouden: de gedachte dat ik een Monaco waarschijnlijk maar weinig zou dragen. Maar, ik heb 'm nu, sinds ik 'm heb, bijna onafgebroken gedragen en hij zit gewoon prima. Plus, elke keer dat ik naar m’n pols kijk, een grote grijns op m’n gezicht. Want het is gewoon een heel gaaf ding! :blush:

4 likes

@Brick :grinning:

10 likes

:wave:

Zeker waar. En hij schittert zo mooi in het (strooi) licht.

Dat ik 'm weinig droeg was omdat ik er zo zuinig op wilde zijn . :thinking: :face_with_raised_eyebrow:

Maar dat doet hij ook. Heel veel beter dan z’n grotere broers/zusters. :ok_hand:

Check. Daarom heeft het best lang geduurd voordat de knoop werd doorgehakt. Als ik deze Monaco dan om jou pols zie heb ik ook weer een wauw grijns. :vulcan_salute:

Jaap (ten 2 two) heeft een tijdje geleden een witte gehad. Pfffft. wat een schoonheid was dat. Super verleidelijk . :thinking:

Cheers :wave:

2 likes

Ja, begrijp ik op zich wel. Aan de andere kant, zo’n horloge, daar moet je natuurlijk lekker van genieten. Ik ben wel altijd voorzichtig, hoor en, als ik een klusje ofzo ga doen, gaat ie sowieso af. :person_shrugging:

Ja, dat weet ik nog! Heb ik ook nog naar zitten kijken. Maar was bang dat een toch al best fors horloge, wel heel erg groot en aanwezig zou zijn op mijn bescheiden pols.
Maar, laatst deze gepast, ook met lichte wijzerplaat, dus. En vond dat eigenlijk toch wel heel gaaf! :sunglasses:

6 likes

Dat gebeurde ook wel, alleen niet erg frequent . :neutral_face:

Snap ik. Dat geldt overigens niet voor alle in de collectie. :grinning:

Ja maar, ja maar; die kleuren, argghhh :roll_eyes: :face_exhaling:

1 like

14 likes