Oeh da’s een bijzondere door de niet-lineaire chronograaf-functie. NA @Lore-en-zo? ![]()
Klopt, de beroemde gepatenteerde (en verder volkomen nutteloze) porsche 911 complicatie. Hierbij simuleert de chronograaf de acceleratie van de 911 uit 1965 om daarna weer te vertragen tot accurate tijdswaarneming.
Haha! Vond ik juist wel gaaf.
Lekker sportieve kleur (zie ook hieronder
). Maar da’s natuurlijk persoonlijk. ![]()
is, naar hedendaagse maatstaven, niet meer vreselijk snel. Een beetje doorsnee elektrische gezinsauto’s rijdt 'm eruit. Betekent niet dat het geen aantrekkelijke auto is, wat mij betreft.
En mooi horloge, sowieso! Maar dat had ik, volgens mij, al 'ns gezegd. ![]()
Lang artikel, leuk om te lezen. En voor Watches & Wonders zit er ook nog iets in de pijplijn.
Ah! Ga ik zondag even lekker lezen! ![]()
Hey, bekende
![]()
Gisteren even in Roermond geweest en deze gepast. Even getwijfeld maar toch niet gedaan.
Mijn vrouw was wel doortastend omdat ze ineens helemaal verliefd werd op dit horloge.
Samen met de mijne nu een mooie his en hers!
Wacht even. Maar die Carrera date 39 had jij dus al en nu een matching Carrera voor haar? Tof, zeg! Gefeliciteerd!
![]()
Ja klopt ik had hem al anderhalf jaar. Ze was nooit zo van de (dure) horloges maar nu ineens verkocht. En terecht😜
Haha, klinkt bekend! Probeer haar al jaren iets moois aan te praten, zoals iets van Cartier. Maar ze zweert bij haar Apple Watch en zegt dat ze het zonde van het geld vindt en toch nooit zal dragen.
![]()
Bij hoge, hoge uitzondering draagt ze op een enkele gelegenheid per jaar het horloge dat ik voor haar kocht voor onze bruiloft (een Hamilton). Dat vindt ze dan wel mooi. Maar ja, al die héél belangrijke functies van die smartwatch, he…
![]()
Same here… M’n oude Fitbit draagt ze dus altijd, en bij uitzondering draagt ze tijdens (duik)vakanties de Citizen Promaster Ecodrive (36mm) die ik haar gaf als aanmoediging om haar duikbrevet te halen. Cartier heeft Solarbeat no-date uurwerken, dus maximaal gebruiksgemak, maar ik vrees dat ze die nooit gaat dragen ![]()
feliciteer haar maar met deze mooie Carrera
, die van mij is ingepikt door mijn vrouw ![]()
Dank zojuist gedaan. Dit is wel een mooie manier om te voorkomen dat ik mijn eigen horloges kwijtraak.
Ik fiets hier net ff voorbij dus geen idee of je al voorzien bent, maar ik ben van plan deze band van Fluco te kopen voor een Tissot van mij, ook 19mm. Model heet “Dublin Rally”
Is er ook in een donkerder bruine tint:
Mooie banden (en horloges, natuurlijk)! Echter, volgens mij staat het nog beter, als je die donkerder bruine aan de witte Carrera zet en de lichter bruine (dus) aan de zwarte. Zomaar een ideetje.
![]()
Tja het zijn mijn horloges niet
Zijn foto’s van de Fluco website.
Snap je punt, het zou wat meer contrast geven als het omgedraaid was. Heb zelf overigens wel de lichtere band gekozen voor bij een witte wijzerplaat. Ik ben meer fan van lichtere tinten bruin ![]()