(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Ik heb dezelfde liggen… Krijgt helaas maar zeer weinig ‘polstijd’.

6 likes

Heb de leren band er ook bij, lijkt mooier maar de band is wel erg kort jammer genoeg

6 likes

Nieuw of had je deze al?

Dit maar even naar haar doorgestuurd, mocht ze nog op zoek zijn naar een leuk idee…

Je weet 't niet. :person_shrugging: :pray: :sweat_smile: :wink:

7 likes

Leuk kussentje om je horloge op te bewaren :wink:

ezgif-3bc0bf5708ae9a3d

1 like

Ik ook

9 likes

Met Seiko uurwerk!! :+1:

1 like

Niet het minste uurwerk, maar ook niet zoals TAG Heuer het deed voorkomen bij de lancering.

https://calibercorner.com/tag-heuer-caliber-1887/#Wheres_the_controversy

1 like

Een van mijn favoriete komieken, Jerry Seinfeld, is ook auto- en horlogeliefhebber. Hij heeft o.a. een Autavia ‘Jo Siffert’.

8 likes

Goedemiddag!

7 likes

Ik mag me vanaf vandaag ook officieel melden in dit topic :grimacing:

9 likes

Heeft iemand hier die Aquaracer Professional 200 Solargraph in titanium met die coole lichtblauwe secondenwijzer?

Zag hem laatst aangeprezen worden door Watch Gringa en was wel echt onder de indruk!

Van harte en welkom. :grin:
Blijven tijdloos deze oudere modellen.
Ik heb er daar ook twee van gehad en altijd van genoten.
Veel draagplezier en op naar een TH verzameling ?

2 likes

Hey, nice! Vind dat dus echt een super gaaf horloge! :sunglasses: :+1:

1 like

NA van vandaag :heart_eyes:

8 likes

Haha wie weet. Zit nu vooral in een 2000 bubbel, misschien volgen er alleen van dit model al andere referenties. Maar wellicht evolueert mijn smaak ook nog naar andere modellen :grin:

2 likes

Lekker van genieten. :wink:
Ik had de WK1112. Maar zat toen in een periode dat ik bijna alles kocht waar het TH logo op stond en ook snel weer afscheid nam. Deze dus ook na een paar maanden naar een nieuw baasje laten verhuizen.
Nu is er rust…eindelijk. Ondanks dat ik nog een stuk of 20 TH’s heb, heb ik geen plannen om de collectie uit te breiden. :slight_smile:

4 likes

5 likes

Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:

Zijn veel heel leuke uitvoeringen van!

Maar, eigenlijk moet je ook een 1000-serie hebben, dan.
image

3 likes

Bedankt!

Ja die 2000 is ook echt gaaf, die spookt dus ook ergens in m’n hoofd als ik ooit een ‘2000 collectie’ begin :sweat_smile:

1 like