(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Haha nee hoor.

Goed onthouden! Mooi ding was dat. Buiten dat horloge en een reissue Telemeter kan ik mij echter niet heel veel moois voor de geest halen als het gaat om het moderne spul van Tag Heuer. Maar misschien is dit niet het topic om dat te roepen. :thinking:

Die is ook lekker ja. Lume’t ie nog een beetje goed?

1 like

Licht uit en
BAM! :sunglasses:

8 likes

:partying_face:

Er is genoeg hoor.
Dit kun je toch niet lelijk vinden?

Dan wordt 't misschien idd tijd om die 2000 ook maar te verkopen en gewoon lekker zo’n saaie Speedy te kopen ofzo :wink:

16 likes

Dat is precies wat ik anderhalve maand geleden gedaan heb. De oude 2000 verkocht en deze 2 modellen gekocht. Deze kleur Aquaracer en hetzelfde type Carrera , al is die van mij de variant met witte plaat en rosé gouden wijzers geworden.

1 like

Boutique Sounds Good | Saint-Ouen-sur-Seine

Doe 'ns even wat :camera_flash:

Zo goed?

19 likes

Wow I Love It Interior Designs - Home | Facebook

Maareh, even serieus: heel nice! Twee van de mooiste moderne TAG Heuers! Vind ik in ieder geval.

1 like

7 likes

2 Wolfies op Marktplaats en beide verbouwde two-tone modellen, jammer dat er met vintage (Tag) Heuer zoveel meuk bestaat en wordt aangeboden.

3 likes

Ja op Chrono zie je ze ook steeds meer voorbij komen in twijfelachtige staat… Jammer, zoek er nog steeds eentje.

Don’t we all. :upside_down_face:

1 like

14 likes

De bezel staat net iets scheef, 1 tikje tever.

1 like

Klopt, effe al die OCD’ers hier plagen.

2 likes

Tag heuer 2000
972.613F
Stardust dial & ghost bezel

13 likes

Voor mijn 50e verjaardag… en laten we Max Verstappen hier nog maar een beetje mee sponsoren. Overigens, met dit horloge liep teambaas Christian Horner vorig seizoen rond.

17 likes

Gefeliciteerd Bert, zeker met deze

:heart_eyes:

11 likes

Heel gaaf, is dit standaard? Zo ja… welk model?

1 like