(Tag) Heuer Only (Deel 2)

In navolging op mijn post vanmorgen zojuist mijn NA opgehaald waar ik al een tijd naar op zoek was; de Heuer Monaco Gulf! Wat een tof horloge (al zeg ik het zelf) zie hier wat foto’s van de vereniging van de Heuer’s :hugs:

38 likes

Fantastisch horloge! Staat ook hier heel hoog op de wensenlijst. Veel plezier ervan!

1 like

Erg mooi :star_struck: Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dank allen!

14 likes

Blijf het mooi vinden hoe de datum onopvallend weggewerkt is in het design…laatste aanwinst van 2022 en krijgt veel draagtijd naast de andere aanwinsten van '22.

27 likes

Mooi duo! Gefeliciteerd

1 like

Stil hier! Ff een plaatje:

13 likes

Ok. Cross post :beers:

19 likes

Moondust in beeld:

18 likes

Ik vind ze al tijden mooi, die moondust 2000’s. En deze is echt nog in hele mooie staat! Genieten.

1 like

Zeker weten.

Dit is zeker een heel leuke! En dat gecombineerd met de verwachting dat de duikertjes uit de jaren '80/'90 in prijs zullen gaan stijgen, de komende jaren, zeg ik: een keepertje, @Blufkakel!

1 like

22 likes

Blijft geweldig die wijzerplaat :ok_hand:

1 like

En dan te bedenken dat ik normaal niet per se fan ben van:

  • goudkleurige accenten
  • Tag Heuer
  • quartz

Ik vond het gewoon een geinig klokje toen ik hem van @mipnick kocht. Kon toen niet bevroeden dat ik er zo gecharmeerd van zou raken. Even twee causal plaatjes:

En een wristshot om het af te maken:

image

22 likes

Ik zou zelf ook niet snel voor goud gaan.
Maar bij dit horloge past het perfect.

Het is natuurlijk ook maar een klein beetje. Dat scheelt.

1 like

Hij blijft erg leuk ja!

2 likes

22 likes

Hoezo niet? Je gaat nu toch niet meelullen met de Heuersnobs, he? Zonder TAG had Heuer sinds 1985 niet meer bestaan. En sinds die tijd zijn er nog heel wat leuke modellen uitgebracht.
Jij had ooit toch ook een TAG Heuer Carrera Calibre 5? Niks mis mee, toch?

Maar, sowieso leuk horloge, die 2000 van jou!:+1:
Ik heb net weer even m’n 1500 omgedaan. Bijna 30 jaar geleden gekocht. Geen enkel ander horloge ooit zo lang gehad. :blush:

8 likes