Geeft deze ook een goede sfeer?
44mm nietwaar? In het “merk dat begint met een B-only” topic zou het een dikke klatser genoemd worden.
In straattaal: VET😎
Ik vind 'm heel gaaf!
Als je 'm qua polsmaat kunt hebben (is niet te beoordelen o.b.v. een close-up wristshot), topper!
Moet zeggen dat ik deze week, na het zien van de nieuwe 39mm Carrera’s helemaal in de ban daarvan ben. Maar goed, ik heb dan ook een bescheiden polsmaat.
Thnx TagEd! Ik vind bijna alle Carrera’s wel mooi en in alle soorten en maten wel… Maar groter dan 44mm is voor mij ook niet weggelegd.
Het scheelt ook dat bij dit model de lugs wat steiler naar beneden wijzen, waardoor hij minder groot lijkt…
Veel nieuws dus, bij TAG Heuer.
De 36mm (de maat die in 1963 de allereerste ook had) Carrera 3-wijzer in allerlei kleurtjes.
En met het Calibre 7-uurwerk, met 56 uur PR.
Vind de groene wel geinig.
Oeh die Carrera is wel heel fijn! Mooi dat opgelegde logo.
O.k., vanmorgen een hoop gedoe, in Australië, tijdens de VT. Maar het is weer Formula 1-time! Dus ‘racing modus on’ en deze om de pols, for good luck! Een mooi weekend alvast, iedereen!
Zeker niet!
Jij ook een goed weekend, man! Ik zit inmiddels lekker aan de VrijdagMiddagBorrel!
Ter info :
Ik hoorde vandaag dat TAG Heuer 6 van de 31 verkooppunten in NL gaat sluiten, ze gaan naar 25 dealers in NL het komende jaar.
Oh, da’s jammer. Maar volgens mij heeft Omega dit jaar ook het aantal verkooppunten flink teruggebracht. Had volgens mij iets met een ‘exclusiever’ imago willen (iets waar Omega al een flink aantal jaren mee druk mee is) te maken.
Echt behoorlijk wat leuke nieuwe dingen bij TAG Heuer. Hierboven natuurlijk al 'n aantal. Maar deze, uit de Aquaracerserie vond ik ook wel opvallend.
18K goud.
Quartz chrono, in een mooie 40mm. Super lekker kleurtje voor de zomer!!!