(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Het is een outlet dus daar zal je alleen discontinued modellen vinden natuurlijk.

Beste TagEd,
Deze “watchmaker experience” was georganiseerd door Tag Heuer boutique in de outlet in Roermond. In deze shop liggen normaal de uitlopende modellen. Als je geluk hebt en er ligt iets naar je smaak en goede prijs dan is het prima. Zij hadden dit weekend, vrijdag, zaterdag en zondag deze watchmaker experience georganiseerd. Dit was al eerder geweest en vond het toen jammer dat ik dit gemist had. Nu ben ik wel geweest en het was een echte afknapper. Via de e-mail een uitnodiging gekregen, zag er professioneel uit. Mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog. Ik hoopte dat er een horlogemaker bezig was die het uurwerk demonteerde, wat uitleg gaf etc.
Zoals ik eerder schreef, daar aangekomen, niets te zien, klein tafeltje, lampje, schroevendraaiertjes en twee uurwerken. De experience zou plaatsvinden tussen 13.00 uur en 19.00 uur. De verkopers waren alleen bezig met klanten horloges te laten zien, passen. Als ze tijd hadden dan werd er een uurwerk gedemonteerd. Dit was voor mij teleurstellend. Dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk maar ik wilde dit delen op het h.f.
Als je ver moet rijden voor deze “experience” zou ik het afraden. Deze tag heuer carrera cal 02 vorig jaar gekocht in deze tag heuer outlet winkel voor een goede prijs. Dit was een fijnere ervaring

9 likes

Thanx voor het verslag en stoer horloge! Achteraf blij dat ik niet de moeite genomen heb (als ik het geweten had).:+1:

1 like

Dit werd inderdaad bevestigd in Roermond. Vreemd. Zijn de verkoopcijfers in Nederland zo beroerd? Ondanks de inmiddels populaire tweevoudige kampioen MV? Eigenlijk is TH verplicht om in NL een boutique te openen!

Die gaat er binnenkort komen.

Ja, daar ben ik het wel mee eens!
Betere reclame voor je merk kun je bijna niet hebben! :racing_car: :trophy: :checkered_flag:

Ah! Ik hoop bij mij om de hoek. Doe ik elke dag ff een bakkie koffie halen bij ze😉

1 like

Amsterdam, volgens mij eind dit jaar.

2 likes

Om de hoek dus!

1 like

Als het maar niet die vreselijke PC is…

1 like

Dit verklaart de inperking actie

1 like

17 likes

Zit hier ook al een tijd mee te kijken. Dus zal mij hier ook even voorstellen, ik ben Marcel en dit is mijn Tag Heuer 21 jaar geleden nieuw gekocht.

13 likes

Welkom bij de club, Marcel! Leuke Link en gaaf dat je 'm al zo’n tijd hebt en de eerste eigenaar bent!

1 like

Mooi exemplaar, Marcel!

1 like

S’el vandaag

8 likes

Op Schiphol de nieuwe Carrera gepast. Ze hadden 'm in blauw en zwart met de zilveren subdials. Die zwarte gaat er komen, daar ben ik uit. Perfecte maat, niet al te hoog, nu nog de fondsen vinden.

27 likes

Oh, wow! Vind deze echt super goed gelukt! :star_struck:

6000 ‘In de bloemetjes gezet’ :hibiscus:

10 likes

11 likes