(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Tja, een lekker praktisch horloge, met een uniek design en eigenlijk gewoon een smart watch avant la lettre, die er heel wat beter uitziet dan moderne smart watches. What’s not to like! Ik zeg je dit: de Kirium is een future classic! En jij hebt ook nog een bijzondere! Geniet ervan!

1 like

bij TH in Pförzheim, en heb je 'm laten polijsten?

1 like

Nee. De bezel heeft ook de nodige krasjes. Hoort er nu eenmaal bij, zeker na bijna 20 jaar.
Wel de band bij de service ultrasoon gereinigd + een hele lichte brush.

1 like

Thanks Ed!
Ze zijn nu nog goed en relatief goedkoop op te pikken. Beetje afhankelijk van de staat uiteraard.

1 like

I know. Maar ik vind het toch een beetje moeilijk om er een te kopen. Heb er ooit een voor m’n (inmiddels) ex gekocht en om nou met hetzelfde horloge als zij te gaan lopen… :thinking: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Had niet gedacht dat het uurwerk buiten TH om gedaan kon worden.

1 like

Het onderhoud is (met originele onderdelen) gedaan door Ronald Prins in Cothen.

1 like

O ja, dat was ook zo :sweat_smile:
Maar goed, wat was is niet meer.

1 like

Mijn reisgezel voor de komende anderhalve week. Helaas is de service historie niet bekend, dus hij gaat niet mee het zwembad (of de zee) in:

12 likes

Het kon een stuk slechter. Veel plezier!

Heel verstandig.

1 like

Mooi! Waar gaat de reis naartoe?

Lekker een weekje zon, zee en strand in Hurghada (Egypte).

Ofwel, genieten :sunrise:

12 likes

Zoals velen in deze topic de nieuwsbrief ontvangen " experience the art of watchmaking at the tag heuer outlet boutique". Vandaag langs geweest. Vond het een aanfluiting. Het personeel was alleen bezig om potentiële klanten horloges te laten passen, uitleg te geven etc.
In een hoekje naast de kassa stond een tafeltje met twee “uurwerkjes”. Ik had gevraagd hoe het zat met " experience the art of watchmaking"…
De medewerkster vertelde dat dit gebeurde als er personeel vrij was…
De " uitnodiging" doet vermoeden dat het er professioneler aan toe zou gaan. Maar helaas alleen gebakken lucht.

2 likes

Eens. Heb toch wel wat extra kilometers gemaakt om hier langs te gaan vandaag. Zonde van mn tijd… Snap ook niet wat ze hier te zoeken hebben. Begin ergens in NL een degelijke Boutique! Deze winkel slaat nergens op. Doet het merk niet goed.

1 like

Ben vaker bij deze boutique geweest. Lag inderdaad weinig bijzonders. Momenten dat er mooie exemplaren liggen met korting. Ook hier flinke prijsstijgingen doorgevoerd. Maar deze boutique heeft geen nieuwe modellen. Als je in een echte boutique komt zie je het verschil, alle modellen, uitvoeringen, zelden of niet verouderde modellen. Maar wel duurdere prijzen. Met een beetje geluk, geduld kun je een leuk horloge kopen in boutique tag heuer roermond. Maar grote afstanden rijden kan soms een tegenvaller zijn.

Hier mag ik nu ook mee doen! Vandaag heb ik deze om.

19 likes

Leuk om het horloge hier weer te zien! Wees er zuinig op :smiley:

2 likes

Ik heb precies dezelfde uit ‘95 geweldig horloge

1 like

Super mooie 1000! Gefeliciteerd en geniet ervan!

Heb dit even helemaal gemist, kennelijk. Maar wel benieuwd waar dat was en door wie georganiseerd. Nou ja, niet echt wat gemist dus, zo te lezen… :grimacing:

1 like

Ah, je zit hier ook! Wat leuk!