Deze zag ik in dit deel nog niet voorbij komen. Wellicht is ie te voor de hand liggend maar ik ben er blij mee. Niet te groot en verder mooi in balans. Hij mag wat gereinigd worden, maar het is dan ook een daily.
Prachtig horloge hoor, deze zet ik zeker op mijn watchlist.
Nee joh! De '80s en '90s duikers van TAG Heuer worden steeds meer gewaardeerd. En dit is een hartstikke leuk en zeker geen cliché model! Thanks for sharing en geniet ervan!
Heel nice!
Echt onwijs gaaf! De re-edition is tof maar komt niet in de buurt van het origineel. Erg jaloers hoor!
Dank je wel. Ben er zelf heel erg blij mee. Zit al 60 jaar in de familie. Wel handig, hoef ik niet aan de originaliteit te twijfelen. Toevallig vandaag uit de kluis gehaald. Zodoende kon ik snel even een foto maken. Vandaar dus ook de slechte kwaliteit van de foto. Maar goed, het is ook maar een plaatje voor de sfeer.
Dat is ontzettend gaaf.
Koesteren en van genieten!
De liefde voor horloges is mij met de paplepel ingegoten.
Ik ben benieuwd naar meer foto’s de komende dagen. Van een originele 2447 kan ik in ieder geval geen genoeg krijgen. Cheers!
Heerlijke daily beater.
Waarom?
Draagt fantastisch. Niet te zwaar maar wel aanwezig. Of een superstrakke en inktzwarte plaat en/of boordevol functies door de digitale opties op diezelfde wijzerplaat.
Net een service gehad dus geen zorgen over waterdichtheid of het opnieuw instellen van de tijd. Gewoon omslingeren en gaan!