(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Doe ik ook mee met een 1000. :wink:

12 likes

Proost Ed. Goede foto!

1 like

Lekker hoor!

1 like

De Monaco op een jubilee gezet. Niet slecht al zeg ik het zelf.

13 likes

Thanks, man! :beers:

Heb ik, volgens mij, nog niet eerder gezien. Maar kan idd wel. Sowieso zie je niet zo vaak een Monaco op staal. Maar ze werden ook vroeger al met stalen band gedragen. Hier een uit 1972 op een NSA-band.

Is uit mijn geboortejaar. Maar verkoopprijs ($ 12.900) is echt een stukkie te hoog, vind ik.
Aan de andere kant, als je kijkt wat er voor Daytona’s wordt gevraagd, valt dit nog wel mee.

2 likes

Deze is wel erg lekker!

De Monaco wordt vandaag de dag ook weer op staal geleverd. Ik heb alleen geen losse verkoop gevonden.

Een platte engineer band ziet er ook leuk uit op de Monaco.

1 like

Kwam deze tegen in 'n FB-groep.

Ja, je moet ervan houden, natuurlijk. :thinking: Maar het is wel cool graveerwerk, vind ik. :sunglasses:

3 likes

Idd , heeft wel iets

Net als de rest vind ik het ook zonde! @Floris155 is zowel Omega en Tag Heuer gecertificeerd en een echte vakman met precisie. Mocht je je mening over horlogemakers nog eens bij willen stellen zou ik zeker bij hem aankloppen, dan komt het gegarandeerd goed.

2 likes

ATP is van België als ik me niet vergis, heeft al contact met me gehad over de TAG Heuer ondertussen.

Maar ik ben nog steeds benieuwd wat voor een horlogemaker @ATP bezocht heeft om toch wat meer inzicht te krijgen waarom het 2x mis is gegaan.

1 like

Pappa zit weer klaar voor de kwalificatie shootout Sprintrace!

7 likes

16 jaar en dit is me eerste “dure” horloge best wel een speciaal horloge met een gmt terwijl het een aquaracer is. Erg blij mee.

19 likes

Bij deze kan ik hier nu ook meedoen met de vandaag bemachtigde ex van @Blufkakel! :grin:

21 likes

Deze “master watchmaker” had weer de perfecte oplossing. :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Lekker die tape, weten we meteen waar die sleepsporen op de wijzerplaat vandaan komen :see_no_evil:

1 like

Nou 't heeft in ieder geval geholpen! :sunglasses: :racing_car: :trophy:

Doe je goed! Heel nice!

Hey, Rick! Ja, da’s een gave aanwinst! Volgens mij had ik je al gefeliciteerd, toch?

Toch wel benieuwd: wat happened here?

2 likes

2x kan nooit kwaad, dank :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Waarschijnlijk ooit horloge laten vallen en de “master watchmaker” van dienst heeft ipv nieuwe wijzerplaat te plaatsen (of pootjes te laten lazeren) de oude er op gekleefd met dubbelzijdige tape. Maar nu is de kleefstof dus in het binnenwerk gekomen waardoor deze niet meer loopt. Ook is ondertussen de wijzerplaat gaan bewegen met alle gevolgen van dien.

Goedkoop is duurkoop?

1 like

Ja, het is jammer dat zulke prutsers een horloge zo verpesten. Je zou denken: als je iets niet kunt, doe het dan niet. Mij moet je bijvoorbeeld ook geen raket laten bouwen. Dat gaat niet goed. Begin ik ook niet aan. Trouwens dat geldt ook voor werken aan een horloge. Doe ik ook maar niet. Gelukkig zijn er ook nog mensen die er wél verstand van hebben. :sweat_smile: Wel benieuwd hoe ie uiteindelijk wordt. Wil je daar ook nog een post aan wijden? Thx, alvast!

1 like

Erg mooi maar krijgt bij mij te weinig draagtijd dus naar het blauw…

14 likes