(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Eerst maar even afwachten of klant voor nieuwe wijzerplaat wil gaan of service gaat annuleren. Ook kast en band moest niet opgefrist worden, dus wordt geen spectaculaire transformatie. :sweat_smile:

1 like

Waarom? Zo’n gaaf horloge!

Nou ja, maak je iemand anders er blij mee, die 'm wel veel gaat dragen. Da’s ook wel weer mooi, natuurlijk.

Oh, o.k… Nou ja, ben altijd wel gek op vóór-, tijdens- en na-foto’s en verhaaltjes. Nou ja, we horen 't wel. Of niet, natuurlijk… Kijk maar. :smile: Succes, in ieder geval!

1 like

20 likes

11 likes

X-post, nieuw bandje erop.

13 likes

En toen kreeg ik opeens, zomaar, een berichtje van @springdrive of ik nog interesse had in een TAG Heuer catalogus. Jazeker had ik dat. Dus bood dit bijzonder vriendelijke HF-lid aan 'm mij kosteloos toe te sturen. Vandaag kreeg ik 'm binnen en wat een fraai boekwerkje, zeg! Super bedankt, man! Heel tof dit! :+1::beers:

15 likes

Komt ie volgens mij precies uit bij de juiste persoon, mooi boek.!

2 likes

Het boekje is nu waar het moet zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier ervan!

2 likes

This Makes Me Happy GIFs | Tenor

1 like

Heel mooi

20 likes

Heeft of weet iemand waar een stalen band te krijgen is voor een Tag Heuer carrera calibre 16 day-date? Draag hem nu al jaren op leer maar begin dat een beetje zat te worden.

In België bij mij, in Nederland bij @Floris155 bijvoorbeeld.

3 likes

Snel naar huis. Kwalificatie kijken!

4 likes

Dank, dan ga ik @Floris155 een bericht sturen.

1 like

En weet iemand waar je losse schakels kunt kopen voor de Aquaracer (WAY2110).

Ik sprak gisteren een Tag Heuer certified horlogemaker die aangaf dat Tag Heuer sinds een maand in ieder geval alle onderhoud weer naar zichzelf heeft toegetrokken. Ergo: alles wordt naar hen opgestuurd voor reparatie en ze leveren geen onderdelen meer aan individuele horlogemakers.

Of dit ook voor schakels geldt weet ik dan weer niet helaas…

In België bij mij, in Nederland bij @Floris155 bijvoorbeeld. :crazy_face:

Ik bestel nog wekelijks TAG Heuer onderdelen, dus weet niet hoe dat komt bij de persoon die u sprak.

3 likes

Oké! Geen idee, hij claimde dat dit zo was. Fijn dat dit bij jou niet zo is dan. :sweat_smile:

1 like

bent u horlogemaker,of verkooppunt van TH??
kunnen we dan bij u TH kopen met fikse korting? :sunglasses: :sweat_smile:

2 likes