(Tag) Heuer Only (Deel 2)

wat kost dat ding dan???

Weet 't even niet zo uit m’n hoofd. Prijzen daar waren hier in Euro’s. Maar hij is in ieder geval duurder dan de gewone glassboxmodellen.

1 like

6850

is niet veel duurder dan de gewone
maar op chrono24 staan de gewone toch al een heel stuk goedkoper,is best vlug vind ik

Iemand al ervaring met deze?
Deze staat bovenaan m’n lijstje op het moment.

7 likes

Twee keer om gehad (de titanium), en vaak naar gekeken in de vitrine. In alle gevallen raakte de secondewijzer de secondemarkers niet accuraat. Onbegrijpelijk. Maar als je dat niet storend vind, hij draagt prima.

Sinds gisteren mag ik hier ook showen :sunglasses:

26 likes

Geen ervaring, als in zelf hebben. Wel laatst in Dubai irl gezien. Gaaf ding! En sowieso is een Aquaracer een heel fijn horloge! Ik zeg: go for it!:+1:

Een locatie om U tegen te zeggen:

5 likes

Mooi , gefeliciteerd

Cool :sunglasses::ok_hand:

Prachtig horloge !
Heb hem altijd willen hebben maar is er nooit van gekomen.

1 like

Krijgt veel draagtijd inderdaad.

1 like

Vluchtvertragingstijd onbekend… maar minimaal 2,5 uur, hier in Jakarta.:grimacing::roll_eyes::airplane: Gelukkig wat te lezen mee en de vintage '80s TAG Heuer 2000, om me gezelschap te houden.:blush:

15 likes

De grote merken kledingwinkels daar kosten minder dan de helft van NL :wink:

1 like

Ik kan uren naar mn horloge kijken! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Goede reis straks!

1 like

Mooi hé

8 likes

Haha, alles kost hier stukken minder dan in NL.:grin:

Ja, ik kijk ook constant en weet toch nooit hoe laat het is!:thinking::wink:

En dank je wel! Was een lange dag. Wekker om 6:00u en 5 en een half uur wachten op een vliegtuig, waarin je dan 50 minuten zit… en dan nog een lange en levensgevaarlijke taxirit… Ben doodop.:face_with_hand_over_mouth:

Nu, tegen 21:00u zitten we dan eindelijk op de plek van bestemming. Met een Mojito. Dat dan weer wel :tropical_drink:

Zeker weten!!:sunglasses:

Proost, mensen!:blush:

11 likes

13 likes

7 likes