(Tag) Heuer Only (Deel 2)

tijd voor een andere strap!

Heuer Re-edition CS3113

20 likes

Super, mooi lelijkheid.

Mika

Ja, heb de nieuwe Skipper nu even irl mogen zien, dus en dit is toch wel mijn nieuwe grail watch!:heart_eyes:

En hoewel ik dan weliswaar geen zeiler ben, maar een sloepvaarder, zie ik mezelf al helemaal varen, met deze om. 100m WR, dus dat is ook helemaal top!:speedboat:

Zit nu alleen te twijfelen of ik hier, in Indonesië, die nier zal laten verwijderen en verkopen of toch als ik weer thuis ben.:stuck_out_tongue_winking_eye: Ik heb al bij de Klinik gezeten, na m’n mountainbike ongeluk :bike::hospital: een paar dagen geleden en weet nu dat het hier toch duidelijk minder hygiënisch is…:grimacing:

Nou ja, anyway, erg goed gelukt, deze!:grin:

21 likes

Wat vind je goed gelukt?

De nieuwe TAG Heuer Carrera Skipper.
Heb vrij slecht internet, hier. Duurde een half uur om te uploaden. Maar is het plaatje niet te zien?

Zeker maar vraag wat jij hieraan mooi vindt. Ik vind bii de kleurencombi een beetje te…

Wat ik hier mooi aan vind?:open_mouth:
What’s not to like? De looks van de 1968 Heuer Skipper en de specs can de 2023 TAG Heuer Carrera Glassbox 39mm, TH20-00. Best of both worlds, dus. Veel mooier wordt het niet, bij dit merk, vind ik.:star_struck:

2 likes

Wat is dit toch een gave Heuer!

1 like

De 980.006 mag weer eens een dagje om de pols.

Even wachten tot mn Bergen tooltje binnen is, dan mag er een andere Jubilee met heeeeeeeeeel veel minder rek om.

13 likes

Toevallig had ik hem vrijdag om.

12 likes

Blijft een mooi ding he!

1 like

Datum hapert…

Lekker aan m’n espressootje, op Zuid-Lombok, met de 2000-serie uit de '80s.:coffee::sunglasses:

Fijne dag, iedereen!

20 likes

16 likes

8 likes

Die heb je eerder dit jaar gekocht, toch? Of was het alweer vorig jaar? Gaaf ding, in ieder geval!:+1:

Anyway, hier op Lombok lekker aan het genieten, met mijn twee trouwe tikkende metgezellen. :monaco::palm_tree:

15 likes

Scherp! :wink:
Deze heb ik inderdaad begin dit jaar aangeschaft en direct een volledige revisie van het uurwerk, want poehhhh dat was nodig.

Heerlijke 90’s TH in een mooie 38mm.
Ik pas hem steeds beter om de pols, langzaam maar zeker raak ik de kilo’s kwijt haha.

3 likes

Er is een nieuwe uitvoering van de Monaco cal 11 uitgebracht > titanium:

11 likes

Heb me laten inspireren door je band keuze.

Tropic-Toppers.

Goed weekend!

4 likes