(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Voor zo’n €1500,- zou ik een automaat F1 proberen te bemachtigen, is dan geen Red Bull Edition…
Ik heb de “gewone” automaat F1 voor minder dan dat bedrag kunnen scoren, was nog geen jaar oud en vlamnieuw bij Ten2Two, met de metalen en rubberen band.
Ook de carrera cal.16 chronograaf in mijn bezit, ook deze geen Red Bull edition en ook die kan je goedkoper 2e hands scoren!
Succes!

Deze?
https://www.montredo.com/nl-nl/horloges/tag-heuer/formula-1/caz101an-ft8055/35521/

Hier een foto van de F1 cal.5.
Prachtige sunburn wijzerplaat!

5 likes

10 likes

Smaakt naar meer🙈

14 likes

18 likes

Uhm de redbullracing F1 verschilt natuurlijk wel behoorlijk van de Verstappen modelen in kleurstelling.

1500 voor een tweedehands redbullracing quartz is in mijn ogen redelijk. Helemaal als er een nieuw batterijtje ingezet is, hij recent getest is op waterdichtheid en geen beschadegingen kent (haarlijntjes daargelaten.)

Heb zelf onderandere de Verstappen 2018. Heb er wel eens aan gedacht om hem te verkopen maar eigenlijk vind ik het daar toch te mooi voor en heb ik het geld niet nodig. Hij is lichter en dunner dan de Calibre 16. Ligt daarom ook mooier op de pols. Van allemaal vind ik de bouwkwaliteit erg goed. Als het een horloge is om te dragen, je niet meer kwijt wil zijn en beide kleurstellingen even mooi vind ga dan voor een redbullracing variant.

2 likes

Heel mooi!

Ik bedoel deze 2:

7 likes

Jup die nr.2 is aanzienlijk duurder zwaarder dikker. Ben zelf erg fan van de kleurstelling was in eerste instantie niet zeker of ik hem zou kopen. Zijn er maar 333 van maar wel allemaal volgensmij via Nederland verkocht. Een groot nadeel is dat er geen lume op zit. Nr. 1 is geweldig om echt te dragen maar de kleurstelling moet je van houden.

1 like

Mooi, maar beetje groot voor jouw pols ? ( lugs steken over )
Maar goed, kwestie van smaak ook natuurlijk.

Lunch op een super mooi plekje, op Bali.

Fijne dag, iedereen!

19 likes

Heerlijk horloge en een heerlijke vakantie!

1 like

Thanks, man!:+1:

1 like

Sorry, had je post even gemist.
Ik heb zelf de ‘gewone’ reverse-panda F1 chrono, meest recente serie. En helemaal mee eens, de

Built like a tank, fijn dragend en lekker praktisch, met 200m WR en ziet er nog goed uit ook.

2 likes

Leuk. Wist je dat de letterlijke vertaling van Bintang ‘Ster’ is en welk merk doet die ster je aan denken :wink:?

(En ja, ze zijn ook onderdeel van)

1 like

sow dat ziet er goed uit het plekje waar je zit :ok_hand:

1 like

Nee, wist ik niet.:thinking:

Eh, help me even…:sweat_smile:

Thx! Ja, we hebben weinig te klagen.:wink:

1 like

7c02441e_rspoljot

2 likes

Is er een verband tussen Bintang en Heineken? Vraag ik zonder geGoogled te hebben?

Geen flauw idee, enige wat ik weet met ook zo een rode ster haha

1 like