Yes, het is gewoon de Indonesische Heineken (of meer Amstel geloof ik).
Dat ziet er op alle fronten top uit! Geniet ervan!
Thx! Best te doen, idd.
Ziet er goed uit daar! Dat horloge. Ha ha
Lekker aan 't genieten. Die 2000 is natuurlijk al een oudje, dus voor op het terras. Kleurt goed bij het bier. Voor de avonturen op en in water, heb ik een recentere Squale mee.
Jij maar gans de dag aan het zwembad liggen en bier drinken.
Ik kan alleen maar werken, want het is hier k.tweer.
Deze is klaar na service, klant wou geen polierbeurt.
Deze is ook van dezelfde eigenaar… hier buiten full service ook nieuwe wijzerplaat geplaatst wegens gelijmd op binnenwerk door “master watchmaker” ergens weet ik veel.
Heb ook nieuwe bezel inlay geplaatst, de oude was mat geworden.
Ja, de boog kan niet altijd gespannen staan. Soms moet er even worden gerelaxed. Wij hebben, nu bijna een maand, gereisd door het geboorteland van mijn vrouw.
Nog één bestemming te gaan en dan gaan we (helaas
) weer terug naar ons koude kikkerland.
Mooie tijd gehad, tot nu toe.
Is ze van Indonesië?
Ik heb gelukkig 2 weken mooi weer gehad in Zwitserland half juli.
Ja, geboren in Jakarta.
Zwitserland is natuurlijk ook schitterend en voor de horlogeliefhebber extra bijzonder!
Nog wat leuks horlogegerelateerd gedaan, daar? Wacht, misschien had je dat al gedeeld. Ben er een beetje uit, op dit moment.
Vandaar dat je de Squale mee hebt natuurlijk, ken nog iemand met een Indonesische vrouw en die heeft ook een connectie met Squale.
Chronoswiss bezocht in Luzern en de 120 jaar oude guilloche machine aan het werk gezien.
En verder nog de TAG Heuer boutique in Genève.
En verder gewoon rondgetrokken en genoten van de omgeving die Zwitserland te bieden heeft.
Geweldig!
Tja als ik daar rekening mee moet houden vallen er iets te veel leuke modelen uit mijn mogelijkheden. Bijna alles groter dan 39 mm😅
De Tag Heuer boutique bezocht? Goede smaak BMWX6M!!
Komt ter discussie met zijn forum naam…
Haha ja, bij mij precies hetzelfde met mijn mini pols.
Vandaag weer om de pols. Sinds de komst van de Astron is ie z’n plekje als ideale grab-n-go wel kwijt 🫢
Jaren naar een exemplaar in goede staat gezocht, maar is het dan misschien toch zoals Scooter zong; The chase is better than the catch?
Voor nu maar weer eens een paar dagen om de pols, want hij blijft prachtig
Daar moeten we het idd nog even over hebben…