Mooie vlag!
Tag Heuer en Honda, een historisch verantwoorde combinatie.
John Wyer met zân Gulf raceautoâs heeft nooit voor Honda gekozen meen ik. Maar dat waren andere tijden.
Cool horloge en dito band
Snoopy
Tnx, combi is uit nood geboren.
Nu ben ik benieuwd. Vertel.
De band heb ik eind 2020 besteld net na de Speedmaster Snoopy 3 âuitgebrachtâ werd, had een aanbetaling in 2019 laten staan bij een AD in Den Haag voor een mogelijke Apollo 13 50th, liep alleen anders met het beperkte distributie model van Omega.
Wat een geweldig ding!
Ik vind dat Tag Heuer maar 2 mooie horloges heeft, de originele Carrera chronograph (CV2010.BA0794) en de Monaco
De rest vind ik helemaal nix
Wow, o.k⊠Nou blij dat dat uit de lucht is dan. En succes met het afwerken van alle andere merktopics, waarin je, neem ik aan, ook precies gaat ventileren welke modellen jouw goedkeuring wel en niet kunnen wegdragen?
#zinlozepost
Neehoor Tag us hierop een uitzondering, ik heb de 2 uitvoeringen die ik wel mooi vind in mijn collecti
Ja? Want van ieder ander horlogemerk vind je à lle modellen wél mooi of juist
?
Een pak van mân hart.
De 2000 professional âstardustâ na een (voor mân gevoel) te lange tijd bij de horlogemaker vandaag weer terug met een vers saffierglas! Heerlijk horloge!
Blijft een heel leuk en heerlijk dragend horloge, vind ik. Mijn two-tone 2000je (juist) lekker veel omgehad, deze zomer!
Weet je wat? Goed idee! Ik doe de mijne morgen ook weer om!