Wat heb jij gepast?

De vrouw aan het shoppen, dus ik maar wat juweliers afgaan :blush:
De tissot eens geprobeerd.

Beviel me goed :sunglasses:

Toch inhouden, had beloofd niets te kopen :rofl:

Deze ook eens gepast, maar deed me minder dan de chrono

7 likes

Chrono is goed gelukt! Hoe zit het met de dikte?

1 like

Valt goed mee. Heeft wel een goeie dikte, maar stoorde me niet echt.

1 like

Excuses voor de ruk foto, ben de wrist shot vergeten omdat ik zo geschrokken was toen ik hem om had van die extreem scheve lume… Maar verder wat een leuk horloge zeg!!

Best een beetje in love, alleen ik begrijp al die verschillende modellen van Seiko niet, prijzen gaan alle kanten. Dus ik ga eerst even verdiepen en daarna wellicht naar een opzoek die niet zo scheef is.

Seiko SPB14J1

1 like

In de zoektocht naar de juiste maat voor mijn pols heb ik twee horloges gepast de Datejust 36 versus 41. Datejust winnaar voor mijn pols de 36mm. Zoektocht wordt vervolgd :slight_smile:. De juiste maat ben ik langzamerhand wel achter…

5 likes

Foto’s bij een juwelier maken bij het passen van horloges geeft zelden een goed resultaat.

Dat neemt niet weg dat deze Tag Heuer Carrera Chronograaf reversed Panda ‘Glassbox’ echt een juweeltje is. Prijzig maar érg mooi. De foto kan dat in ieder geval niet verpesten.

21 likes

Een Chopard LUC 1860 in witgoud. Het horloge was in slechte staat - prijs was er ook naar- dus geen foto genomen.

Gisteren dagje naar Rotterdam geweest. De staal/goud en volledige gouden santos ook om gehad. Staal/goud vind ik best wel wat hebben eigenlijk, maar volledig goud was een beetje Mweh. Veel gezien en veel gepast, bij de verschillende juweliers. Echt van een citizen tsuyosa van 300eu tot een Royal Oak van 45k. Maar wel een mooi dagje gehad in Rotterdam, weer eens wat anders want nog nooit eerder geweest. Afgesloten met even uit eten. Helaas verder geen beeld materiaal :sweat_smile:🥲

7 likes

Dagje in Basel geweest. Natuurlijk even bij de firma Bucherer naar binnen gelopen. Deze chrono gepast en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. De wijzerplaat ziet er in het echt veel mooier uit dan ik hem op de foto kon zetten. Wel een beetje een dikkerdje. Getwijfeld en toch niet gedaan….

10 likes

Pearlmaster zat echt mega lekker en die plaat is echt prachtig in de zon.
Ook op celebration 36 gepast, vind ik zelf een erg leuk model.

5 likes

12 likes

10 likes

Afgelopen maandag in Eindhoven. Kwam voor de normale blauwe dial, maar die kon ik niet passen op dat moment. Wel besteld! :partying_face:

12 likes

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken. Vakantie, maar het is toch geen weer om iets zinnigs te doen.

Ergo, allervriendelijkst ontvangen bij juwelier Reijersen in Oudewater. Ik was er nog nooit geweest, maar had al diverse ervaringen gehoord.

Een absolute top ervaring! Vriendelijk, deskundig én zelfs een kleine lunch werd me aangeboden. En dat terwijl ik eigenlijk zonder afspraak en met wat schroom alleen maar de eerste stap kwam zetten om te kijken of een Christiaan van der Klaauw voor de komende vijftig jaar een optie is om naast of in plaats van Grand Seiko te bezitten.

In ieder geval de instappers, de rest maar niet op de foto, want hoe dan ook niet binnen mijn bereik.

23 likes

:heart_eyes:

Toegeslagen neem ik aan?

3 likes

Mooi hoor :ok_hand: :ok_hand:
Weet eigenlijk niet welke kleur mijn voorkeur zou hebben :grin:

1 like

Nee, zeker nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik echt onder de indruk ben.

Ik wilde graag de Reijersen Limited zalmkleurig zien, maar die viel per direct af.

De Turqoise is inderdaad wel fantastisch. Op de foto’s overigens veel “feller” dan in het echt. Dan is die meer pastelkleurig.

Toch zijn de “gewone” blauwe en de grijze, enerzijds wat veiliger, anderzijds bijzonder understated en juist daardoor weer pakkender. Eigenlijk pakte de grijze me het meest. Vooral bij daglicht, ook vanwege de afleesbaarheid en het contrast met de wijzers.

Echter, met een zoon die op trouwen staat (en pa en moe een deel van de bruiloft betalen) én net een nieuwe auto, heb ik zeker nu niet toegehapt. :wink:

Ik moet wel zeggen dat ik de komende tijd echt ga nadenken. De kwaliteit, beleving en draagcomfort, moet toch even bezinken. Want het is wel bijzonder én sinds 2009 wel een wensdroom.

Waard om een GS te vervangen? Wellicht, want ik ben zeer aangenaam verrast. Er zit hier ook zoveel passie in.

't Is geen pakje boter en geen gelopen race. :wink:

5 likes

Nou, precies dat, eigenlijk, hoewel ik naar de grijze neig. Omdat die in diverse lichtomstandighede het meest dynamisch overkwam. :smiley:

1 like

Succes met de overwegingen :grin:

1 like

Succes met de uiteindelijke keuze :four_leaf_clover:

1 like