(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Verhip, een nieuwe Aquaracer Solargraph in staal met blauwe wijzerplaat! Ook met de grijze wijzerplaat (van de titanium) verkrijgbaar.

13 likes

Mijn boekenkast heeft weer een toevoeging gekregen, nog net voor 20u vanavond werd er aangebeld, joepie;

9 likes

Hier ook net binnen. Misschien op dezelfde route :joy:

8 likes

Same here! :joy:

Mooi boek zeg!

Allemaal net zo knudde bezorgd door DHL met schade op de hoeken. Mijn pakket zat in de brievenbus gepropt…

17 likes

De avondbezorging via onder andere Amazon is idd vaak, laten we zeggen, slecht. Ik kon het gelukkig deze keer zelf in ontvangst nemen. Daardoor gelukkig weinig, tot geen schade op de hoeken.
Maar regelmatig gewoon voor de deur gezet (in de regen…) of door de brievenbus gepropt. Ook als dat eigenlijk niet mogelijk was.

Precies dat. De envelop zat hier in de brievenbus geramd met een hoek, de rest stak uit. Het is water naar de zee dragen, maar heb toch maar melding gemaakt van deze wanprestatie.

1 like

En met de FC6353 om de pols.

Mooi, mooi…

1 like

Heb ik ook al een paar keer gedaan maar inmiddels opgegeven. Bovendien steeds andere bezorgers, die van de klachten nog chagrijniger worden. Of nog ongeïnteresseerder.

1 like

Wat een heerlijk boek zeg. Als motorsportliefhebber waren de jaren '50 en '60 het summum en leuk dat het boek daarmee begint in de rol van Jack Heuer.

Iemand de fout al ontdekt op pagina 34?

P00’34 Start of the 12 Hours of Sebring in Florida. The #14 Shelby Cobra Daytona Coupe (Jo Schlesser-Phil Hill) and #20 Lola Mk 6 GT Chevrolet (Augie Pabst-Walt Hansgen). 21 March 1964.

1 like

Shelby Cobra Roadster?

1 like

Dat is inderdaad een fout in het grotere geheel. Bekijk de #20 eens nader.

1 like

#20 is een Jaguar E-Type.

1 like

Yes! En zeker geen Lola MK6. De foto is van 1963.

In 1964 reed er wel een #20 Lola MK6 van Mecum en een #14 Daytona Coupe van Ford of France. Opmerkelijk omdat beide in '63 hun hoogtepunt hadden.

Voor dit topic is het wel bijzonder dat ene Harry Heuer junior in de jaren '60 succesvol was in o.a. Scarabs (van Lance Reventlow wiens werkplaats in L.A. later door Carrol Shelby werd overgenomen) en als sponsor een bierbrouwerij had met Pruisische oorsprong. Nergens vind ik terug of er kleinkinderen van Edouard Heuer in de VS zijn beland, maar bijzonder is het wel dat Jack Heuer races bezocht in de jaren '60 waar Harry Heuer junior aan deelnam (met Augie Pabst als teamgenoot, van de Pabst Blue Ribbon brouwerij).

Mansfield-Scarab-Harry-Heuer-3-60-543

3 likes

Dank je wel Roel.
Nooit geweten, laat staan gezien op deze foto. Jouw liefde voor het merk Tag Heuer komt helemaal voort uit de racerij, neem ik tenminste aan. Top dat je jouw kennis deelt, zeer interessant!

1 like

15 likes

Wel mijn pols, helaas niet mijn horloge :grimacing:

10 likes

Hier is het boek ook eindelijk binnen. :grin:

Ideaal met dit weer!

1 like

13 likes

12 likes

13 likes