(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Goedemorgen Heuer fanaten :tada:

21 likes

Niet eens! Er toevallig tegen aan gelopen, en toen naar Tag-Heuer gestuurd voor service, nu alweer een tijdje in bezit.

1 like

Nu na service…:grin:

12 likes

20 likes

Toevallig ook om mijn pols vandaag.

15 likes

11 likes

Rustig hier. Even een kopje koffie met de 6000.

Ik zie dat de datum nog wel even verzet moet worden :coffee:

7 likes

Ben een beetje aan het oriënteren naar een Carrera 1153 en kwam deze advertentie tegen. Niet per se geïnteresseerd in dit model specifiek, maar hoe valt deze relatief lage prijs uit te leggen ten opzichte van andere duurdere exemplaren? Heeft dit volledig met het ontbreken van de documentatie te maken of moet ik deze prijs op C24 sowieso niet te serieus nemen?

2 likes

6 likes

Dat boeket heeft z’n beste tijd ook wel gehad :wilted_flower:

:sweat_smile:

1 like

Ik weet het niet. Bij veel horloges van die leeftijd ontbreken doos en papieren en ze worden er ook nog wel eens later bijgezocht. Een Duitse handelaar, zie ik. Wordt beschreven als ‘zeer goede staat’. Prijs is idd aan de lage kant. Maar ook weer niet idioot, imo. Wel een gaaf ding!

Had nog een B&S bandje liggen om eens uit te proberen…

De geperforeerde racing strap blijft toch de beste combi hoewel dit ook niet verkeerd staat.

16 likes

Het boek is onderweg vanuit Engeland met ETA 9-11, hoe is het bij jullie @BMWX6M @rooms @Anthony

2 likes

Vond dat ik hem hier ook maar even moest posten :slight_smile:

Zal binnenkort een wrist shot plaatsen.

8 likes

Goed, ben met duikvakantie in Egypte. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Volgens mij best wel 'n bandensl@. Sowieso een heel vet horloge!

Die zie je niet vaak! Nieuw?

Doe je goed! Veel plezier! :ocean: :diving_mask:

1 like

1 like

De ETA wisselt tussen maandag en donderdag, maar onze boeken reizen tot nu toe nog samen. :articulated_lorry:

1 like

Nee zeker niet nieuw… Is mijn trouw horloge van alweer 8 jaar geleden. Toen was ie wel nieuw :wink:

1 like

Nog eens een andere strap voor de Formula 1. Draagt wel super comfortabel zo een elastic/parachute nato!

4 likes