(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Prachtig horloge!

Op zoek naar wat mijn ultieme horloge staat deze hoog in mijn lijstje. Ik ben alleen bang dat hij wat klein is met maar 39mm. Binnenkort eens ergens passen.

Schroom niet meer te posten van dit horloge. Of eigenlijk is het een verzoekje :grin:.

Dank je en bij deze dan :wink:

Voor mij is 39mm een ideale maat maar hij lijkt groter op de pols door de het effect van de glasbox.

24 likes

Hoe ervaar je de dikte van het horloge? Op papier klinkt bijna 14mm best veel, maar ik neem aan dat een aanzienlijk deel daarvan in het glas zit?

En wat is je polsomtrek?

1 like

Thanks! Fraai hoor.
Denk dat deze op vele straps mooi staat.

1 like

Dikte valt reuze mee, hij ligt een stuk ‘dieper’ op de pols dan bijvoorbeeld een Tudor BB.
Vindt het een stuk fijner dragen dan de Pelagos 39 die ik een tijd heb gehad, de afmetingen zijn wat meer in balans vindt ik.
Polsomtrek is 17cm.

3 likes

Is simpelweg schitterend :star_struck:

1 like

5 likes

Vandaag naar Utrecht geweest om de Carrera Glassbox te passen. Punte had ze helaas niet maar SC had ze beide, de zwarte, blauwe en zelfs een special editie.

Hoewel maar 39mm stonden ze biede mooi op mijn pols. Helaas kan je ze niet een hele dag dragen om echt even goed te passen en aan te voelen. Beide vind ik echt prachtig. Persoonlijk hadden ze wel 41mm mogen zijn maar ben 39mm dan ook niet gewend.

De blauwe uitvoering heeft een mooie flare op de wijzerplaat en is rijk in details en prachtig in balans. De zwarte, reversed panda, heeft fraaie beige lumen die het horloge naast het bolle glas een nog mooier vintage look geven.

Voorlopig blijft het nog bij dromen maar gelukkig heb ik de foto’s nog:

25 likes

Erg fraai!
Geen foto van de SE?

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Nee, die heb ik niet gepast. Maar als ik op SC kijk denk ik dat ik me vergist heb met een “normale” Carrera. :man_facepalming: Ben er ook niet in thuis.

12 likes

Raar maar waar, daar ben ik nog niet achter. Vind beide erg mooi. Ik laat het op me inwerken. Voorlopig geen haast.

9 likes

Ik zou niet groter gaan voor dit model op je pols. De lugs zijn tamelijk aanwezig.

1 like

11 likes

Zoek niet verder :heart_eyes:

17 likes

13 likes

13 likes

Leuke! Bij B&O vandaan?

1 like