(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Vandaag een mooi case voor mijn Aquaracer binnengekregen, overgenomen van forumlid @Anon63557hfhandel.

13 likes

Heb een Tag Heuer Glassbox voorbij zien komen van @R0bert, inclusief mooie plaatjes:

2 likes

De Skipperera kwam ik tijdens mijn vakantie twee keer tegen bij AD’s (Duitsland en Slovenië) Hij draagt heerlijk. (Ik vond hem zeker niet te dik) Deze glass box uitvoering is super funky.

2 likes

5 likes

De nieuwe samenwerking tussen Rowing Blazers, Bamford en Tag. Hij is in ieder geval kleurrijk

11 likes

Leuke kleurtjes, maar dat is wel een heel lelijke naam om op je wijzerplaat te hebben staan. Doe me dan maar de nieuwe Tag Heuer Carrera x Porsche:

11 likes

11 likes

Jazeker wel :wink:

26 likes

Prachtig!

1 like

Beetje off topic (maar ook weer niet)

Ik heb dit -denk ik- al zo’n 12 jaar in de kast liggen , ooit eens in delen overgenomen als hobbyproject maar nooit de juiste wijzerplaat kunnen vinden en daarna vergeten en nu geen interesse meer om er iets mee te doen .

Kan iemand hier iets mee als hobby project ?
Het was ooit een CFJ2115 maar nu zonder ook maar enige vorm van tijdsweergave of garantie :wink:

Super mooi :star_struck:

1 like

Leuk project!
Misschien handig om een onderwerp op te starten met je vraag. Kun je ook je voortgang laten zien :sweat_smile:

1 like

Beste tag liefhebbers ik het net via eBay deze mooie wn1110 op de kop weten te tikken er zaten helaas geen extra schakels bij is er nog iemand binnen deze groep die mij eventueel kan helpen met het vinden van nog 2 schakels gok ik

![image|375x500](upload://k4NX6yJZk8bYYPrzoxfWVhH4ep0.jpeg

8 likes

OMG, wat een gave kroon op het 60-jarige jubileum van de Carrera!
Echt grailmateriaal, wat mij betreft!

Met 21.750 geen koopje, natuurlijk. Maar voor een gouden Speedmaster betaal je heel wat meer.
En deze Carrera vind ik toch echt mooier en dan ook weer in een geweldige 39mm! :heart_eyes:

Met het in-house TH20-00 automatisch uurwerk, met 80 uur PR en een praktische 100m WR.Heel vet ding! :sunglasses:

21 likes

Helemaal eens! Verticaal geborstelde wijzerplaat is prachtig.

1 like

Ik heb helemaal niets met gouden horloges maar hier maak ik graag een uitzondering voor… prachtig :heart_eyes:

1 like

Mooie gestripte wijzerplaat, de onzichtbare running seconds subdial staat me tegen om maar helemaal niet te beginnen over die rare gebolde tachy bezel.

Een gouden Zenith G381 is goedkoper en dan heb je ook nog 50 jaar garantie en onderhoud. Dus ik weet wel wat ik zou kiezen.

Scheelt relatief weinig met de Zenith (zeker in vergelijk met de Omega die ruim 100% duurder is) en ik trek die afgezakte datum en die kleinere subdial op 6 van de Zenith niet. Dus sowieso een no-go voor mij. Maar smaken verschillen en dat houdt 't ook leuk hier. :beers: :+1:

9 likes