Welke draag jij?
Omgedaan voor de wedstrijd.
Vraagje aan de medeforummers, ik denk eraan dit horloge op bruin of zwart leer te zetten, ik denk dat dat meer spreekt. Gewoon naar de AD voor een origineel TH bandje, of heeft iemand een betere tip?
Weet niet of je Carrera 20mm lugs heeft zo ja, deze is origineel TH maar zonder de nieuwprijs hoeven te betalen:
Denk dat een rallyband in bruin of zwart wel gaaf zou staan. Heb er ook onlangs een aangeschaft, van Hirsch. Als je iets naar boven scrollt, zie je het resultaat. Ben er wel blij mee en het is een heel stuk voordeliger.
Maar deze staat, denk ik, ook wel gaaf en nog voordeliger.
https://www.horlogebanden.com/rally-horlogebandje-geperforeerd-kalfsleer-lichtbruin/?classid=
Succes!
Ik had niet anders verwacht! En het heeft geholpen!
Wat een seizoen heeft Max, tot nu toe!
Heerlijk fout en dus helemaal goed deze!
Heerlijk!!! Keek vroeger als klein ventje al verlekkerd naar deze “Senna”
Hi dank voor je reactie. Mijn horloge heeft 20mm lugs. Weet alleen niet of ik het zelf wisselen kan. Is het lastig bij TH horloges?
Even lastig als bij elk ander horloge wat geen drilled lugs heeft. Als je maar de juiste Omega/Dumet/Bergeon springbar tool heb lukt het (wel lugs aan de onderkant afplakken).
Jakkes ik vind het maar een gekl**t. .misschien toch maar sparen voor een versie op leer. Kan ik gemakkelijk wisselen…
Je weet dat het horloge niet anders is af-fabriek als het gaat om de kast/lugs? Alles wat op een stalen band zit kan op leer en vice versa.
Je bedoelt dat je nóg een Carrera erbij wil kopen, maar dan op leder?
Ja, dat bespaart het gewissel (maar geen geld). Geen gedoe met plakband in elk geval. Maar vind het wel een mooie combi. Een blauwe calibre 16 vind ik supermooi.
Vergeten te vermelden dat als ik het rationeel zou bekijken het snel gedaan zou zijn met de hobby😃
Ik heb nog wel een Carrera Calibre 5 met zwarte wijzerplaat welke de verkoop in gaat binnenkort.