(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Als het kan, bespaart 't je in ieder geval een hoop gebandenwissel. En een Carrera is gewoon mooi. Kun je er best 2 van hebben. Er zijn zat mensen met meerdere Speedmasters. Dus waarom niet?! :wink:

1 like

Ga anders gewoon is kijken bij een horlogewinkel met mooie bandjes. Kan je alle soorten en kleuren erop passen en verwisselen je ze ook nog voor je. Scheelt je geld en mogelijk een leuke ervaring rijker

1 like

@R10
Af en toe een nieuw bandje aan je horloges is sowieso leuk. Geeft een beetje nieuwhorlogegevoel. En verandering van spijs doet eten, toch?! Houdt 't een beetje interessant. :grin:

11 likes

16 likes

Hoi iedereen, ik heb sinds drie jaar een Tag Heuer Carrera 01, nu ben ik weer op zoek naar een nieuw horloge en ben eigenlijk opzoek naar een mooie AquaRacer, wat is volgens jullie de mooiste combi?!

Hier mijn Heuer 01

Ben benieuwd naar jullie suggesties

Groeten Rick

11 likes

Naar mijn mening heb ik de mooiste combi. Afgelopen woensdag op mogen halen.

De rubber band heb ik er ook bij zodat ik kan wisselen.

16 likes

Wat @Roland1982 zegt. Zou ook mijn favoriet zijn, maar dan wel op rubber.
Voor mij zou deze in 43mm te groot zijn, maar zo te zien aan je foto zijn jouw polsen wat forser dan die van mij en moet het prima kunnen.

1 like

Zeker een super mooi exemplaar :ok_hand:, zou denk ik alleen hem met wat meer kleur willen

1 like

In blauw is het ook een erg mooi horloge. Voor mij gaf blauw te veel overlap met mijn vandaag.

Vind ik wel erg mooi in het blauw hoor​:+1::ok_hand:, een vraagje voor jullie als experts. Wat is de best weg om zo’n horloge te verkopen en wat mag mijn horloge nog ongeveer waard zijn? Alvast bedankt voor jullie reactie. Fijne avond nog. Groeten Rick

1 like

Ik vind de nieuwe GMT ook wel gaaf.

Maar als je 43mm toch te groot vind is de Aquaracer 200 (met 40mm) ook een mooi alternatief.

16 likes

9 likes

Deze is onderweg naar me, ook getwijfeld over de blauwe, maar is te veel blauw denk ik. En dat gele accentje staat wel bij het zwart.

Rubber strap bestel ik nog even omdat ik al alles op staal heb.

20 likes

16 likes

21 likes

Blijft gewoon een erg mooi horloge.

1 like

Mooier dan de nieuwe versie!

1 like

Net binnen gekomen en direct de band op maat gemaakt.

Nu nog rubber band bestellen.

Mijn eerste TAG Heuer kon niet uitblijven als je ze serviced, moet je er ook minimum èèntje in de collectie hebben. (Zo verkoop ik het toch aan mijn vrouw. :wink: ) Op naar de volgende. :sunglasses:

23 likes

Mooi man, gefeliciteerd :ok_hand:

1 like