De Heuer mag ook assisteren bij de bereiding van een T-bone vandaag!
die heb ik volgens mij ook nog…
yep…deze. zal 'm maar eens aanbieden voor de verkoop. ligt compleet te verstoffen in de kist.
Zonde! Lekker dragen! Ziet er leuk uit, heerlijk comfortabel en gaat nooit stuk! Maar die van jou is uit de '90s.
had de verkeerde foto. inmiddels aangepast…sorry.
Ik heb/had veel te veel TH-ers. ben inmiddels aan het opruimen geslagen en ook deze gaat naar een nieuw baasje.
kocht tot verleden jaar bijna alles waar maar een TH logo op stond maar had er wel héél erg veel op een gegeven moment.
Ah! Ja, dat is er net zo een als ik heb. Had de mijne, naast een op WR gecheckte Squale 1521 voor het snorkelen, mee tijdens mijn maandje Indonesië. Super leuk en fijn dragend horloge. Die van mij gaat in ieder geval nooit weg.
Maar ben wel erg benieuwd, nu. Heb je nog wat foto’s van jouw TAG Heuercollectie?
Oei… niet van deze week. heb nog wel een foto van de Tags die in de verkoop gaan/zijn.
een deel ligt in een kluis (niet thuis ) waar wat duurdere modellen bij zitten en enkele die ik zelf blijf houden.
dit zijn er iig een paar die hier nog liggen…
Nice! Goed bezig!
Verzameling hoor
deze gaan er (op 3 na) toch echt allemaal uit
Zitten een hoop leuke tussen. Maar, wat anders op het oog? Of compleet andere richting, met de verzameling?
Ik had er op een gegeven moment dik 70. Vraag me niet waarom … maar ik vond eigenlijk alles wel mooi met dat logo… , dus kocht ik bijna alles wat ik maar tegen kwam.
Ik wil er graag 5 of 6 over houden. Dat zijn 2 CAZ modellen (heb ik er nu 1 van) , omdat ik die gewoon mooi vind. Een Max Verstappen model die ik heb en wil nog graag een Regatta, een Searacer CK111R en de CAH1014 (Kimi)
Ik weet het…zijn oudjes maar ik blijf dat mooie modellen vinden
… wat ik misschien nog wel erbij wil/ga nemen is een Rolex Submariner (M model)
staan er enkele in het blauwe maar geen idee of de prijzen “netjes” zijn. is voor mij een onbekend terrein.
ook hoor ik dat de prijzen misschien nog wat zakken dus wacht het even af.
maar dan eerst wat opruimen, anders weet ik het wel weer.
Ajajaj wat lekker deze
Goedemiddag allen!
Enorm gecharmeerd van het merk TH en heb via marktplaats een akkoord op deze mooie klok inclusief papierwinkel, doos e.d. voor de eerste TH in mijn collectie. Vraag mezelf alleen af of deze datumaanduiding eruit ziet zoals het zou moeten zijn. Vraag jullie mening. Alvast bedankt!
Dit is hoe ie eruit moet zien.
Zie in eerste instantie geen gekke dingen. Maar ze maken ze tegenwoordig heel goed na. Dus, buy the seller en laat evt. even checken, bij een dealer of horlogemaker. Succes!
Deze weer voor een goed weekje uit het kistje gehaald voor wat zon. Merk dan m’n dagelijkse horloge m’n breitling is…
Geweldig horloge voor zonnige bestemmingen! Geniet ervan!
Zijn er meer die gelijk hieraan moesten denken?
Ik zie ook niks geks maar dat zegt niet veel. De Cal 5 horloges worden zeer accuraat nagemaakt. Een foto van het uurwerk kan meer zeggen. Een foto van de doos en papieren (serienummer etc) kan ook meer duidelijkheid geven.
Anders staat er nog wel 1 op het forum: