(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Het gaat om de cijfers en bolletjes in de bezel die ingekleurd zijn niet om de bezel zelf.

Volgens mij gaat het juist om de “bezel grip” en niet om lak van de cijfers en markering op de bezel :wink:

Ik zag die bolletjes aan de zijkant over het hoofd.

Wat ik weet is dat ze halfrond zijn. Soort van paddenstoel. Ze zijn gezet in een klein gaatje in de bezel. Ik heb ze wel eens afgebroken gezien. Vandaar mn kunstof/composiet vermoeden. Ik heb nog wat oude bezels liggen. Ga vanavond erin duiken. Desnoods met een slijptol! :sweat_smile:

3 likes

Daar kan ik zeker wat over zeggen!

De (oudere) Heuer modellen zijn ze van staal, hier vallen ze eigenlijk nooit uit. Fabriek-af zijn ze zwart geverfd, dus ze slijten van zwart naar staal. Bij de nieuwere Tag Heuer modellen zijn ze van kunststof. Ze zien eruit als een bolletje met pin zoals in het spel Mastermind. Deze vallen er vaker uit, maar blijven wel altijd zwart.

2 likes

Het mysterie van de balletjes. Thanks Rutger. Opgelost. Kan ik mn gereedschap in de kast laten.

2 likes

Heb geen precieze onderdelen voor deze ref liggen helaas.

Deze site heeft wel wat aftermarket parts maar denk dat het de moeite en het geld niet waard is:

Zou het horloge lekker zo laten!

1 like

Thanks… In ieder geval dank voor de moeite… :+1:t2:

1 like

Ik moet zeggen dat ik het kale staal mooier vind :wink:

1 like

Lekker setje!

@rudiculous Kijk, dat vind ik nou een leuk weetje, over die leuke '80s en '90s duikertjes, waar ik toch altijd een zwak voor blijf hebben. Thx! :nerd_face: :blush:

2 likes

Ook in business setting voldoet de Pepsi :innocent:

18 likes

En zo heb je er twee :see_no_evil:

34 likes

Beauty’s!

1 like

Mooi duo!

1 like

Schitterende set!

1 like

Schitterend duo!

Bandaanzet 19mm? Het bandje moet nu erg goed z’n best doen om er tussen te passen :wink:

1 like

18mm. Bandje is een zachte Molequin.

1 like

Volgens mij bedoelt ie de kroko :wink:

Prachtige set :heart_eyes:

1 like