Graag, laat maar weten
Alvast dank
Wow, da’s nog eens een vondst!
Ja, hmmmm. Idd beetje jammer.
Kijk, daar heb je wat aan! B&O watches to the rescue!
Verder heel coole Monnin, met een wijzerplaatkleur die je, volgens mij, toch minder vaak ziet!
Geweldig horloge in wat het lijkt een top staat! Ik heb zijn Pepsi broertje met exact dezelfde spec. Verder👍
Kom maar door met de foto’s komende tijd
Even kruislings, een NA bij B&O watches vandaan. Aanrader, prima service!
Deze is uit '85 nog net voordat TAG zijn klauwen uitsloeg
Gefeli!
En ja klopt, kun je gerust wat kopen, bij B&O.
Heel nice, deze 3000-serie!
Zeker weten! Geweldig horloge!
Goed om weer een 3000 te zien! Dit was mn eerste (T)H in '90. Er zijn daarna nog vele bij gekomen.
Deze ziet er mooi uit. Alle zwarte balletjes aanwezig. Geniet!
Trap ik er toch weer in. Ik ben driftig de verzameling aan het verkleinen maar, na de aankoop van hetzelfde model eind afgelopen jaar, opnieuw een TH bijgekocht…
De verkoper (een franse juwelier) gaf mij een nette aanbieding en dus maar gezwicht.
Afijn… deze komt van de week binnen.
Niets mis met zwichten.
Ik denk dat je die op bezel bedoelt? Die zijn zilver/ staal bij deze
Maar inderdaad deze is in zeer goede conditie. Zelfs de (tritium) lume ligt nog netjes op, als houd het niet heel aan maar ik was ook hierin blij verrast.
Nice! Gefeliciteerd! Heb deze in zwart/wit/reversepanda. Fijn horloge, dat er goed uit ziet en vrijwel onverwoestbaar. Toppertje, dus!
tnx
nu weer in dubio of ik toch maar op jacht ga naar meerdere CAZ modellen.
…zucht
Op de bezel inderdaad. Ze zijn van origine zwart maar worden zilverachtig gedurende de jaren. Kunststof overigens. En kwetsbaar.
Lekker even afwachten en proberen. Kan altijd nog. Wat ook leuk is, zijn de vintage duikers van dit merk. Zitten heel leuke modellen tussen die ook nog heel betaalbaar zijn (nu nog), want nog wat ondergewaardeerd. Of als je de nieuwe route wil gaan, zou ik eens naar de Aquaracer 200 kijken. Mooie maat en sowieso ook een fraai horloge. Nou ja, zat opties nog, in ieder geval!
I know Ed… Loop al een paar jaartjes met TH rond
Ik heb sowieso meer met de wat oudere modellen. De CAZ vind ik een mooie serie.
Afijn… genoeg keuze én de beheersing bewaren om niet direct weer de koopknop in te drukken.
Ja, ik ook hoor. Dit is de beste gelukte Formula 1-serie tot nu toe, by far, wat mij betreft. Vroeger waren F1jes gewoon leuk. Maar sinds deze uitvoering zijn ze ook gewoon fraai en toch ook echt wel ‘built like a tank’. Dit maakt ze heel geslaagd, imo!
Deze zijn volgens toch echt van staal, ze voelen niet als kunststof en ik zie ook geen slijtage qua verf.
Online kom ik ook foto’s tegen waarop het staal lijkt. Misschien kan @rudiculous hier wat over zeggen?