(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Dag allen! Ik begeef me nog niet heel veel in dit deel van het forum maar ben sinds een paar weken aan het gluren naar een Solargraph! Heb de titanium al gedragen maar ben het met vele eens dat die prijs/kwaliteit wellicht wat uit verhouding is. Nu benieuwd of er een aantal van jullie zijn met ervaring met de stalen Solargraph en wat jullie daarvan vinden. :smiley: Let me know hieronder of eventueel in PB. Bedankt alvast!

11 likes

10 likes

Ik vind 'm met deze rally strap geslaagder dan met de stalen band. Echter dat is geen optie, die zal je er dan los bij moeten bestellen voor €250.

10 likes

6 likes

Ook niet de hele wereld toch, en dan zit daar toch al de vouwsluiting bij?

Klopt. Het is dat het een nieuw model is anders zou je 'm er mogelijk gratis bij kunnen krijgen met een beetje onderhandelen. Zowel de stalen band als de leren band vallen inderdaad mee qua prijs als je het vergelijkt met bepaalde andere merken.

1 like

Ik denk dat datnog steeds moet lukken bij de AD.

Een titanium horloge is altijd wat duurder dan een stalen. Maar ik zie even niet wat er mis is met de prijs-/kwaliteitsverhouding. Ja, voelt licht. Maar ja, dat is natuurlijk juist een van de kenmerkende eigenschappen van titanium. Met een stalen heb je gevoelsmatig ‘meer horloge’ om je pols. Dat is waar.

Idd heel fraai ook. Lekker allebei kopen, dus. :sunglasses:

1 like

Dat is echt iets wat tussen de oren zit bij veel mensen. Zwaarder is beter, terwijl lichter veel comfortabeler is en titanium daarbij ook nog een sterk materiaal is.

1 like

Aquaracer 300m 41mm. :heartbeat:

16 likes

Nog even een rondje met het hondje

10 likes

Heute wieder ein TAG Tag:

12 likes

15 likes

Goedemorgen allemaal,

Ik zit nu al enige tijd te azen op een Formula 1, namelijk de CAZ1011.BA0842.

Nu volg ik dit topic trouw, maar heb ik er nog geen een van dit type voorbij zien komen. Zodoende vroeg ik me af wat de echte Tag Heuer-kenners in deze hoek van het forum van dit horloge vinden. Heeft er iemand ervaring mee?

Alvast dank voor jullie comments!

4 likes

Ik ben zelf liefhebber (en verzamelaar) van de F1 modellen.
Onlangs twee (de prijs was gewoon netjes) CAZ1018 exemplaren gekocht.
Hier gaat er ook weer ééntje van in de verkoop. :wink:
Ik ben zeer tevreden met dit model. Is vrij groot maar draagt toch wel prettig.
Hoewel ik bezig ben met het “opruimen” van de TH collectie is het de bedoeling dat ik, als er een knap exemplaar voorbij komt met een redelijke prijs, meerdere CAZ’s in de box laat komen.
In mijn ogen doe je er dus niets verkeerd aan. :slight_smile:

10 likes

12 likes

Mooi exemplaar heb je daar! Dank voor je toelichting.

1 like

Nee?

20240414_153012

Wel goed opletten, he?!:wink:

Maareh, ik heb deze nu een jaar of vijf en hij bevalt heel goed. Ik vind het sowieso een mooi model en daarnaast is het echt een heel robuust horloge. 200m waterdicht en een lekkere bonk staal op de pols. Helemaal niks mis mee! Ik zeg: go for it! :+1: :muscle: :sunglasses:

9 likes

Helemaal klaar voor morgen al moet ik werken :sunglasses:

11 likes