Ai! Mi scusi, TagEd. Prachtig exemplaar. Goed te lezen dat hij je zo bevalt.
Dat robuuste vind ik ook goed om te horen. Het zou (vooralsnog) m’n daily gaan worden, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen.
Ai! Mi scusi, TagEd. Prachtig exemplaar. Goed te lezen dat hij je zo bevalt.
Dat robuuste vind ik ook goed om te horen. Het zou (vooralsnog) m’n daily gaan worden, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen.
Prachtig. Hoe bevalt deze? Ik heb naar de andere 2 modellen gekeken en staan nog steeds hoog op mijn lijstje. De Skipper is daarnaast echt even wat anders en bijzonderder. Van de recent gouden variant ging mijn hart helemaal sneller kloppen.
Maar een prachtig horloge waarbij je verrassende bandenkeuzes kan maken. Schroom je niet er vaker mee te posten.
Toch blijven deze classics mijn oog altijd trekken. Deze moet er toch een keer van gaan komen.
Ik moest Kith even googlen, en ik behoor duidelijk niet tot hun doelgroep.
Zag het voorbij komen en was gelijk erg benieuwd! Mijn belangstelling is door de opmerking voor wat betreft “nieuwe eeuw prijzen” direct weer wat getemperd, haha.
Lijkt me toch een meer moderne interpretatie.
Ik ook niet hoor, geloof ik. Ben bij lange na niet hip genoeg en had er (dus) ook nog nooit van gehoord… Maar, die gast is dus (o.a.) een enorme liefhebber van de F1 van ons favoriete merk. Dat spreekt dan wel weer voor hem.
Heeft dus ook een mega-collectie.
Goed, ook heel veel ander duur spul, als Rolex, AP en PP. Maar ja, dat heeft iedereen met meer geld dan fantasie. Dat je dan ook nog F1tjes verzamelt, vind ik veel meer bijzonder.
Daar heb ik er ook nog een stuk of tien van
Misschien, als het weer mode zou worden, leuk voor de verkoop.
Ik zou Ronnie Fieg 'ns een berichtje sturen. Wie weet wil ie er wel een paar kopen van je.
Ja, je hebt altijd baas boven baas.
waar moet ik deze meneer van kennen ?? zegt mij zo niets iig.
Prachtig, gefeliciteerd
Kende 'm ook niet, hoor. Maareh…
Ronnie Fieg (born 1982) is an American footwear and clothing designer, entrepreneur and the owner-operator of American retail fashion establishment and brand Kith.
Ondernemer dus, die TH F1tjes spaart, vanwege jeugdsentiment. Hij kreeg er, op jonge leeftijd, een van z’n moeder, las ik. Nou ja, verder niet zo heel interessant, behalve dat hij dus een flinke verzameling van die dingen heeft én er dus een release aan lijkt te komen van een Kith/TAG Heuer Formula 1 collab.
Kan ik me voorstellen! Mooi ding, man! Congrats!
Wow Gefeliciteerd met je NA
Ja dat snap ik wel. Stijlvol