Ben benieuwd! Tipje van de sluier?
Spannend
Cool ding! Gefeliciteerd!
Dankje! Binnenkort komen er wat betere foto’s!
thatstheone
Gefeliciteerd!
Kan sinds een half uurtje terug ook hier weer mee doen. Spontane aankoop in Aken de lokale juwelier hield opheffingsuitverkoop.
Alleen wat lastig op de foto te krijgen. Als een kind zo blij.
Mooi horloge, man! Congrats!
Mooi! Gefeliciteerd! Veel plezier ervan
welke juwelier dat dan??
kan me niet voorstellen dat lucker ermee stopt
Congrats! Prachtige TH Carrera
Echt waar wow is toch best een grote winkel
Ik weet niet of dit hier mag maar toch ga ik het proberen: Ik ben al enige tijd optijd naar een mooie Tag Heuer Formule 1 in 35 mm uit de jaren 90. Dit specifieke model is mijn droomhorloge welke ik dolgraag in m’n bezit zou willen hebben. Heb in het verleden meerdere advertenties bekeken op Chrono24 maar dan zagen de betreffende modellen er niet al te best uit. Mijn vraag daarom ook: is hier iemand in dit topic die dit model van de hand wilt doen of is hier iemand die een verkoper kent die deze modellen recent heeft verkocht ? Mijn budget ligt op €250/€270. Kleurstelling maakt me niet zoveel uit.
Ze hebben recent een re-issue uitgebracht en prijs ligt rond de €1700. Dus beetje lastige periode om zoiets goedkoop te vinden.
Wat een schoonheid
I know , in samenwerking met Kith. 1700 euro voor een horloge met een plastic bezel vind ik wat veel. Ik zit nu op eBay te kijken , welk adertje zit hier onder het gras ?
Is dit een fake model ?