(Tag) Heuer Only (Deel 2)

Deze heb ik nog niet eerder gezien, mooi horloge zeg!

1 like

Dit is een “dames” model. Modelnummers in deze serie die eindigen op .508 zijn altijd de 28mm modellen.
Als je voor de 35mm gaat zal je moeten zoeken op modelnummers die eindigen op .513.

Ik heb nog een knappe liggen met de .513, inclusief originele Tag Heuer siliconestrap. Maar of ik die wil laten gaan voor 250… dat is mij even te weinig.
Maar ze zijn er wel voor die prijs. Vaak in japan maar dan zit je weer met invoer/btw.
Tegenwoordig maken ze bij de douane echt alles open wat maar uit die hoek komt.

Crosspost, maar fijne zondag allen.

12 likes

Vandaag even bij de Heuer boetiek geweest. Ajajaj die Skipper is wel echt lekker zeg! :smiling_face_with_three_hearts: En veel Gulf aankleding :heart_eyes:

22 likes

Idd prachtig horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Crospost nog een keer een wat scherpere foto binnen.

17 likes

Tof hoor. Ik ben laatat ook even binnengelopen. Vond de Skipper ook de tofste, de rose gouden in mijn geval. De gouden kleur is jammer genoeg slecht te zien op foto’s overigens

22 likes

Dank voor de info. Ik heb via hulp op het forum een verkoper gevonden waarmee ik vanmiddag een deal heb beklonken. Een nette zwarte Formula 1 met rode accenten op de wijzerplaat. Dinsdag komt ie binnen(hopelijk :see_no_evil:)

21 likes

Heerlijk!! :star_struck:

Gefeliciteerd! Leuke!

3 likes

Van harte :wink: . Is idd een net exemplaar . Heel veel plezier met de nieuwe Tag.

helaas geen origineel TH bandje.
maar ook die heb ik nog liggen :wink:
(worden niet meer gemaakt/nieuw geleverd)

:sunny::sunny::sunny:

9 likes

14 likes

Zomerse sunburst! :sunglasses:

20 likes

Die is ook fraai zeg!!

1 like

Deze weer eens om geslingerd :sun_with_face:

11 likes

26 likes

17 likes

24 likes

Weer eens van stal gehaald…

26 likes

Ach, niet echt een straf om weer 'ns te dragen, toch?

2 likes