(Tag) Heuer Only (Deel 2)

:heart_eyes:

1 like

21 likes

Net binnen en mijn 2e tag na 30 jaar.

15 likes

Nou een oprechte felicitatie dan! :partying_face: :champagne:
En misschien leuk om even een NA-topic te maken? Ben wel benieuwd naar dit verhaal!

Op een tropic in deze maanden van het jaar. Moet wel de zon gaan schijnen :wink:

19 likes

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!
P.s wel jammer van de lelijke foto :wink:

ik geef het door aan mijn mobiel :slight_smile:

Gisteravond de rubberband weer eens uit de la gepakt. Draagt toch ook wel erg prettig.

15 likes

Wat is de Skipper toch een geweldig horloge, echt een grail watch (de vorige versies)! Moest deze foto van Ben Clymer even delen :heart_eyes:

17 likes

Ach, ik zou de nieuwe Skipper ook niet afslaan, hoor. Ook super goed gelukt, vind ik. En lekker met moderne (en dus) heel praktische specs (80h PR, 100m WR, bol saffier). Maakt 'm zeer geschikt als daily watch.

Anyway, kwam deze tegen in een FB-groep. Sowieso mooi horloge, natuurlijk. Maar zo’n band met lume had ik nog niet eerder gezien. Geinig, toch?!
Kan een afbeelding zijn van polshorloge
(niet mijn horloge)

Prettig weekend TAG Heuerfans! :beers:

9 likes

Zenith heeft ook een horloge met lume band uitgebracht:

9 likes

Haha, geweldig toch?
Ik moet meteen denken aan
Freak Out! CHIC's Disco Hit Turns 40 - PAPER Magazine

Met zo’n lume band, had je in de disco era echt helemaal de blits kunnen maken!

4 likes

Bell&Ross kan er ook wat van :full_moon_with_face:

2 likes

Oeioei! Ja die Heuer Hondinkee Skipper! Om je vingers bij af te likken! Als die ooit ergens beschikbaar komt… :hugs: :heart_eyes:

2 likes

Voor wie niet altijd de laatste/nieuwste topics leest, in dit specifieke topic even mijn vraag over een dunnere springbar Tag Heuer 2000 duiksluiting?

Kan iemand mij helpen?

32 likes

17 likes

Hey Martijn, ik zag je vraag staan. Heb zelf wel een dergelijke stalen band. Maar ja, dus geen springbar over en eigenlijk ook niet echt een mogelijkheid om exact op te meten wat de maat is (is te klein). Maar, zou een horlogemaker jou niet gewoon moeten kunnen helpen?
Nou ja, hoop dat je eruit komt! Succes!

1 like

Voor wie een goude vintage Tag Heuer 2000 zoekt voor een leuke prijs:

4 likes

Ja thanks. Dat wordt de volgende stap!

1 like