Thanks, mannen!
![]()
Maar nu gaat de
rem
er weer even op, hoor! ![]()
Thanks, mannen!
![]()
Maar nu gaat de
rem
er weer even op, hoor! ![]()
Welke band gaat er op en welke gaat er van af?
De rechter gaat erop en die met gaatjes eraf.
Uiteraard mag er in een horloge collectie een Tag Heuer niet ontbreken, ik heb er 3.
2 x een Carrera Chronograph & 1 x de Monaco Chronograph (cs2111)
Heb alleen pre-owned, want nieuw zou ik een Tag niet snel aanschaffen omdat het zulke afschrijf kanonnen zijn! ![]()
Weer een plaatje Ed die Aquaracer, congrats!!
![]()
Morning, gents! Vandaag, uiteraard, de NA om. ![]()
Weer een plaatje Ed die Aquaracer, congrats!!
![]()
Dankjewel, @PaulC ! Erg blij mee! ![]()
Uiteraard mag er in een horloge collectie een Tag Heuer niet ontbreken
Kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn!
![]()
ik heb er 3.
Nice!
En de
Monaco Chronograph (cs2111)
heb ik ook. Die band staat 'm trouwens erg goed! ![]()
nieuw zou ik een Tag niet snel aanschaffen omdat het zulke afschrijf kanonnen zijn!
Geldt voor de meeste horlogemerken. Een Breitling kun je bijvoorbeeld ook beter niet kopen als ‘investering’. Maar goed, ik vind dat zelf niet zo interessant. Ik vind dat een hobby best een beetje geld mag kosten en hou mijn horloges, over het algemeen, vrij lang (als in meer dan 10 jaar). Dus dan maakt dat veel minder uit. Daarnaast kun je ook ‘slim’ nieuw kopen. Bijvoorbeeld met een stevige korting, bij de AD of in de outlet of via een kanaal als Wristler. Dat kan je al snel tientallen procenten schelen, op de nieuwprijs.
Ik vin dat een hobby best heel veel geld mag kosten
Ftfy Ed.
En mooie aquaracer weer, gefeliciteerd. Is deze 41mm?
heel veel geld
Nou ja, we blijven toch Hollander, he! Met wat Italiaans bloed dan. ![]()
Dus eh,

Deze is trouwens 40mm.
via een kanaal als Wristler
hm… kan nu niet zeggen dat writsler nu zo’n “goedkoop” adresje is ![]()
en natuurlijk van harte met de nieuwe mooie aanwinst Ed ![]()
van harte met de nieuwe mooie aanwinst
Dankjewel, man!
![]()
kan nu niet zeggen dat writsler nu zo’n “goedkoop” adresje is
Nou ja, het is natuurlijk geen winkel, maar een platform, waarop dealers hun horloges kunnen aanbieden. En je koopt er, zo is mijn ervaring, (o.a.) nieuwe horloges, met garantie, met een flinke korting, t.o.v. retail. Maar wat bedoel jij dan?
Maar wat bedoel jij dan?
Net zoals jij…en velen hier denk ik…speur ik het net af naar items voor onze hobby. Ook wristler bezoek ik regelmatig en zoals gezegd, ze zijn niet bepaald goedkoper dan andere platforms is mijn mening. Incidenteel komt er een leuke aanbieding voorbij maar die moet je wel met een lampje zoeken ![]()
Ah ja, o.k… Met wat zoeken, vind je misschien wel vergelijkbare prijzen. Maar het voordeel, vind ik in ieder geval, is dat ze alleen zaken doen met dealers (die ze kennen) en je dus een compleet nieuw horloge (in de stickers) kunt kopen voor soms maar 2/3 van retail, maar wel met volledige merkgarantie.
Bijkomend voordeel vind ik dat je geld pas aan de dealer overgemaakt, als jij een o.k. geeft. Daarnaast vind ik het persoonlijk contact prettig en, niet in de laatste plaats, ze zitten redelijk bij mij in de buurt. ![]()
Ze betalen me er niet voor om dit te zeggen, hoor. ![]()
Prijzen zijn op het eerste oog misschien niet lager, maar er zit een groot verschil in de getoonde prijs online en de daadwerkelijke prijs bij aankoop door onderhandeling (en dus door de lagere marges).
Niet te vaak langskomen Ed, we moeten eerst even nieuwe biertjes halen ![]()
+1,
alleen het stukje … Ze zitten bij mij niet in de buurt maar rij er graag een stukje voor!
Biertjes waren lekker en horloges mooi! Kom zeker nog een keer langs!
![]()
Ja, dit nu op official TH FB.
Ze bieden ze alleen nog met de nieuwe stalen band aan, die ik overigens wel echt mooier vind dan de eerste.
De Skipper ontbreekt in dit rijtje. Die zal nog wel op de unieke canvas band geleverd blijven worden, zo neem ik aan. Discontinued zal 'ie nog niet worden toch?
Wat je zegt herken ik ook wel. Op C24 zoek ik, en ik heb daar favoriete zoekopdrachten, en bij een leuke advertentie bekijk ik het impressum van de aanbieder. Daarmee vind je eenvoudig de website van de aanbieder en daar is de prijs vaak lager dan op C24 en je kunt vervolgens ook contact met ze leggen. Als ze goede reviews op C24 hebben, in de EU zitten en de website duidelijk is dan durf ik het wel aan.