(TAG) Heuer only (Deel 3)

Is mij ook verteld inderdaad. Hij heeft mij ook een prijs genoemd voor de groene glassbox, rond de 5.3k-5.5k kan ik mij herinneren.

1 like

Er zijn mij andere bedragen verteld. De groene glassbox op leer is bij S&C nu in de sale €5100,-

Mijn contact gaf aan dat de boutique prijs dar onder zou liggen.

1 like

O.k., maar dat is dus precies het punt dat ik hierboven maakte. Voor zelfs nog wat minder dan dat kun je ze nu ook al vinden. Nieuw en ongedragen.

Koop Luxe Horloges online - Kies jouw favoriet

2 likes

Gewoon, omdat ik 't gaaf vind. Niet mijn horloge.

6 likes

Lekker ultralang weekend!:partying_face:

Cheers, mensen!:beers:

14 likes

Mooi optijd aan de Phunk Phenomenel Ed!

1 like

Heb ik al! :wink:

10 likes

Tja ik ben wel al een aantal maanden geleden geweest, kan zijn dat het nu is bijgesteld. Hij ging in ieder geval uit van -30% op retail.

1 like

Ik denk dat TAG Heuer eerst goed gaat kijken voor welke prijzen deze modellen momenteel daadwerkelijk verkocht worden op de markt (dus niet alleen de adviesprijs). Op basis daarvan zullen ze hun outletprijzen waarschijnlijk net iets hoger positioneren.

Op die manier kunnen ze het prijsverschil met de grijze markt of andere aanbieders rechtvaardigen, door extra waarde te benadrukken zoals aankoop via een officiële boutique, verlengde 5 jaar garantie en de zekerheid dat het horloge volledig nieuw en ongebruikt is.

Mijn ervaring (wat overigens super goed is) in het Outlet Boutique is dat ze vooral benoemen dat het een officiële TAG Heuer Boutique is met de verlengde garantie en dat alle horloges ècht nieuw zijn.

1 like

Mja, zullen ze dat inmiddels niet aardig in kaart hebben? :thinking:

Ja, dat zou goed kunnen. Lijkt me sowieso niet heel gunstig als je horloges, na verloop van tijd, echt héél veel goedkoper kunnen worden gekocht. :person_shrugging:

zouden in ieder geval een geweldige ervaring moeten zijn en meerwaarde idd, in de vorm van dingen als

Ach, wie zal het zeggen? In ieder geval zit er binnenkort een nieuwe CEO aan het roer. Dus we gaan het zien…
image

2 likes

Ja je krijgt gewoon de volledige “TAG Heuer” ervaring, maar dan voor minder geld​:wink::laughing:
Zelfs een fles Moët erbij, tot 2 maal aan toe. 1x bij aankoop en daarna nog zelfs bij het ophalen van de gravering, die overigens gratis was.

1 like

Hierna ook hetzelfde geval bij het horloge van mijn zus en mijn moeder. We hebben inmiddels aardig wat champagne staan thuis😆

Wat me ook echt opviel was mijn eerste bezoek. Nog voordat de verkoper me hielp, had ik al aangegeven dat ik op dat moment niet ging kopen, omdat ik er eerst voor moest sparen. Toch werd ik totaal niet anders behandeld, terwijl het best druk was in de winkel.

Ik werd gewoon vriendelijk geholpen, mocht verschillende modellen passen en kreeg zelfs een drankje aangeboden.

Als 23-jarige student viel me dat wel op, want bij andere juweliers of merken heb ik vaak het gevoel dat je een beetje wordt weggekeken als ze denken dat je toch alleen maar komt kijken. Hier was dat totaal niet het geval, en dat maakte juist een goede indruk voor mij. Uiteindelijk hebben ze door deze benadering 3 horloges verkocht😆

Bij de outlet? Ik heb al diverse nieuwe TAG Heuers gekocht, in m’n leven, bij AD’s. Maar nog nooit een fles van wat dan ook gekregen. :face_with_raised_eyebrow:

En die ervaring heb ik dus helemaal niet. Hoe dat dan komt? Ik ben wel ruim 30 jaar ouder. Verder kom ik altijd wel met een aardig horloge binnen. Maar misschien ook de manier waarop ik binnenkom: ik ben een serieuze klant en ik verwacht dus tijd, moeite en aandacht. Soms koop ik wat. Soms niet. Ik ben ook niet bang om te vragen: om de horloges die ik interessant vind, rustig te kunnen bekijken en passen, om koffie (als ik dat niet krijg) en om korting. Ik denk dan: dat hoort er gewoon bij. Het is hun werk, het is niet vreemd en ík ben de klant. Nou ja, weet niet. Misschien is dat het. Misschien ook niet. :person_shrugging:

Zo wilde laatst een vriend van mij deze wel 'ns passen. Dus daar vraag ik dan gewoon om en zelf ook maar even gepast. :smile:

Uiteraard niet gekocht. :sweat_smile:

4 likes

Had deze even gemist…
Kerel, wat een gaaf ding! :sunglasses: :muscle: :+1:

1 like

Yes, zie foto! Gekregen bij aankoop. Hierna nog een fles gekregen bij het ophalen van het horloge na de (gratis) gravering. Zelfde verhaal bij mijn zus en mijn moeder.

7 likes

Dit is voor mij ook herkenbaar bij de Outlet.
Bij de aankoop van mijn Autavia kreeg ik ook een flesje champagne mee naar huis.
En er werd een ander flesje opengemaakt om de aankoop te beklinken :wink:

Sterker nog, ik was er 2 weken geleden om mijn Autavia aan te bieden voor service onder garantie, omdat de rotor aanliep bij het opwinden, ook toen kreeg ik weer een flesje mee als service.

2 likes

Weet even niet precies waar ik de vraag zou moeten stellen, kan in dit topic, in marktplaatsgekkies, outlet en noem maar op…op MP staat de groene in een plastic zakje, zo wordt een Tag toch niet geleverd… :thinking: (even afgezien van de vraagprijs)

16 likes

Kijk nou! Een Paas-NA (of eigenlijk voor).

14 likes