Dit is dezelfde als het Die-Hard horloge, toch? Gaaf man.
Yep
Vanavond Project Hail Mary in de bioscoop gezien. Hoe Ryan Gosling tijdens het ruimtereizen z’n Connected E5 opgeladen houdt is me een raadsel ![]()
Leuke film, aanrader.
Tering! Wat een stelletje drankorgels, daar!

![]()
Nee, zo heb ik mijn vorige en laatste in ieder geval niet gekregen.
Nice! Gefeliciteerd!
Ik heb een iets oudere. Leuk horloge!
Yes! ![]()

Ah joh, dat moet je je niet afvragen. Er slingerde niet toevallig zoiets rond?
Kost 100 euro, bij TH. Goede investering.
Wil 'm idd ook gaan kijken. ![]()
…in goed gezelschap, in ieder geval! ![]()
Zit trouwens even hiernaar te kijken (niet om te kopen, hoor!
). Ik heb dus niks met van die horloges met een gat in de wijzerplaat. Maar skeleton, zoals deze, vind ik dan toch wel weer gaaf!
Titanium kast en binnenin het TH81-01 uurwerk: 5Hz, spiltsecond, 65h PR. In samenwerking met Vaucher Manufacture Fleurier ontwikkeld.
Is wel wat groter, met 42mm kast. Maar met 48,6 L2L, denk ik nog wel draagbaar voor gemiddelde pols.
Anyway, vind het wel een gaaf ding! ![]()
Wel heel stevig aan de prijs… ($127K
)
Boutique Experience ![]()
Sinds gisteren lid van de TAG club met deze nieuwe aanwinst.
Soms heb je het dat je een horloge ziet en je direct het gevoel hebt, dat wordt em! Dat had ik bij deze kleur combo.
De ervaring in de winkel zelf was ook super. Denk niet dat het mijn laatste TAG zal worden.
Vette Aquaracer! Gefeliciteerd!
![]()
O.k., benieuwd waar dat was.
Was in roermond. Verkoper was San.
Doen ze goed in Roermond. Hoor alleen maar goede dingen. Geniet ervan!
Erg nette horloge, ik heb deze destijds ook gepast, alleen dan op staal. Ik ben uiteindelijk voor de gewone aquaracer met witte plaat gegaan, maar die keuze was niet per sé makkelijk. ![]()
Vind ‘m op deze foto ook erg mooi op rubber… ![]()
Vindt deze combinatie persoonlijk mooier dan op staal. Heb de groene titanium versie ook gepast, was ook leuke combinatie met de “vuile” titanium kleur. De witte plaat had ik ook gezien, maar had al een horloge met witte dial ![]()
De groene titanium was ook een erg mooie uitvoering, maar ik vond het persoonlijk niet fijn dat hij zo licht was, misschien is dat wennen…
Dat was inderdaad een speciaal gevoel. Maar zou er wel aan kunnen wennen ![]()
Ja, misschien ik ook wel. ![]()