Goedemorgen!
Een nieuwe week! Mooi weekend achter de rug, met een zeer geslaagde en gezelligd GTG, in het Amsterdamse, gisteren!
Werk ze weer deze week, iedereen!
![]()
Goedemorgen!
Een nieuwe week! Mooi weekend achter de rug, met een zeer geslaagde en gezelligd GTG, in het Amsterdamse, gisteren!
Werk ze weer deze week, iedereen!
![]()
Klopt, die bestaan praktisch niet. We hebben 1 keer een WK2111 gehad en 1 keer een WE2111.
De nieuwere variant zoals rechts op jouw plaatje zijn er wel beter te vinden:
Ja dat is 'm ![]()
Groen-rood logo, de blauwe wijzerplaat en automaat. Ik heb namelijk nog geen TAG Heuer met het logo in kleur dus de zoektocht gaat door.
Pastel kleuren okay, maar diamanten op een F1 horloge…
Ik sla deze versies over en wacht op een chrono uitvoering.
Denk dat de F1 een horloge is die door relatief veel dames ook leuk wordt gevonden. TH doet er slim aan om ook die doelgroep iets aan te bieden.
Eeuwig zonde dat ze dat niet meer hebben.
Nee,
zijn ook niet helemaal mijn ding.
Een quartz dan, neem ik aan? Een automatische chrono F1 is er natuurlijk alweer effe. Ook wel leuk. Paar maanden geleden gepast. Wel fors. Maar kon ze net hebben, om mijn pols van 17,5cm.
Ja, dat denk ik ook. Goede maat, leuke kleuren, lekker zorgeloos horloge.
Mijn allereerste TH heeft nog het groen/rode logo (en enkele daarna, die ik al niet meer heb, ook). Op zich wel leuk. Maar ik vind het niet gekleurde logo ook wel netjes en wat subtieler.
Ja en ik denk dat er voor de dames niet eens zo veel sporthorloges zijn, vaak die dames juweeltjes.
Gewoon leuk toch zo’n F1 met historie. Kijk naar de hause van ice jaren geleden.
Onder het motto “liever te duur dan niet te koop”
Explore the exclusive TAG Heuer x Senna collection — premium streetwear and accessories blending motorsport heritage with bold style. Shop limited-edition tees, caps & crewnecks.
Even wachten op de Summer Sale, betaal je zo 25% minder.
Ja en ik denk dat er voor de dames niet eens zo veel sporthorloges zijn, vaak die dames juweeltjes.
Ja, vaak is het vrij truttig, blingy of formeel. Voor heren is de keuze 100x uitgebreider.
Onder het motto “liever te duur dan niet te koop”
O.k., wel vrij aan de prijs, allemaal.
Maar dit vind ik dan toch wel weer grappig, voor bepaalde gelegenheden. Beetje een ‘guilty pleasure’ ding. ![]()
Eh die wil ik
@TagEd sla je slag:

Bij Sotheby’s gaat binnenkort niet zomaar een horloge onder de hamer, maar een klein monument voor horlogeliefhebbers die graag verzamelen met hun gevoel én vermogen. Want Steve McQueen is dan wel niet meer onder ons, zijn iconische Heuer-horloge...
@TagEd sla je slag:
Had 'm al gespot. Maar kom net een paar tonnetjes te kort, in het horlogepotje. ![]()
Mag hier ook weer posten!
Nice! NA?