(TAG) Heuer only (Deel 3)

Jep, gister met de post gekomen. Had eerder de CV2117 toen zeer gecharmeerd geraakt van deze kast.

Ik twijfel alleen of het glaasje wat er op zit origineel is :thinking:

1 like

Cool! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:

Snap ik helemaal. Is ook heel mooi! :star_struck:

Wat specifiek doet je twijfelen? Ziet er, op de foto hierboven, uit als het bolle glaasje dat erop zou moeten zitten.

1 like

Nou, mijn CV2117 had meer een “boxed” en minder en “domed” glaasje, kijk:

vs (nieuw door TH gemonteerd met een service):

Vind het overigens een mooi glas, maar denk dat het een niet-origineel service glaasje is oid.

4 likes

Hmm, ja. Zie wat je bedoelt.

1 like

5 likes

Ja Robert, ik zag 'm ook al langskomen in ‘Wat dragen we vandaag?’.
En ben toch even benieuwd. Je hoort er, hier op HF, weinig tot niets over. Misschien logisch. De meeste van ons zijn niet zo smartwatch-minded. Maar hoe bevalt deze? En welke versie is dit precies? Kun je er wat meer over vertellen?

1 like

Hier heb ik serieus ook naar gekeken alleen vond ik de diameter voor me zelf te groot.

1 like

Er is nu ook een 40mm-model.

Ref: SBT8010.BT0002

3 likes

Hi Ed en andere Tag liefhebbers. Ik heb er ook lang over getwijfeld. Heb het niet zo op smartwatches maar als ik er 1 zou kopen zou het toch deze moeten zijn. Afgelopen week bij Eugene van Baal binnen gelopen en toch maar eens gepast.
De 45 mm wordt echt zo’n sport horloge maar de 40 mm beviel mij wel. De stalen band vind ik van deze dan weer niet zo mooi dus rubber.

Hoe bevalt hij na een paar dagen?
Fijn horloge, licht en zeer scherp scherm. Geeft net wat meer opties en de alerts vind ik wel handig zonder dat je je telefoon hoeft te pakken.

Band is wel echt te kort. Ik heb een polsmaat van 17,5 cm en dan past hij net. Bij Tag niet veel andere opties en erg aan de prijs dus maar een 20 mm band erop gezet. Deze sluit dan weer minder aan bij de kast….

Als dagelijks horloge naar kantoor een prima optie. Op de mijn andere Tag’s ben ik toch wat zuiniger en ja deze vind ik ook mooier

Kortom voor mij prima om zo te gebruiken maar zal mijn andere horloges niet echt gaan vervangen

1 like

Ik heb ook de 40 mm

1 like

Hey, interessant om te lezen. Thanks voor je uitgebreide antwoord! :+1:

1 like

O ja en erg goed afleesbaar in het donker. Erg super lume!

5 likes

Vandaag weer even deze: m’n eerste Carrera. Alweer aardig wat jaartjes in bezit. Net als m’n Glassbox, een mooie 39mm en sportief en stijlvol. Zoom ook even in op de fraaie structuur op de wijzerplaat!:mag: :eyes:

Fijne dag, iedereen! :coffee: :sunny:

19 likes

Ik was aangenaam verast door dit exemplaar op de GTG Amsterdam. Mooi ding.

1 like

Thanks! En was een gezellig, afgelopen zondag! :+1: :beers:

1 like

Poah, wel lastig om op de foto te zetten. De wijzerplaat heeft in het echt veel meer diepte :ok_hand:

15 likes

10 likes

Hier zie je het beter!

/einde spam

13 likes

Ja, dat geloven we natuurlijk niet. :person_shrugging:

Nou, vooruit! :wink: :+1:

Nee, hoor. Lekker blijven posten! Mooi ding, toch?! :star_struck:

1 like

Ik mag ook eindelijk meedoen hier :sunglasses::smiley:

9 likes