Bijpakken ![]()
Wat een prachtige collectie bij elkaar ![]()
Sinds gisteren het TAG Heuer vlaggenschip uit de jaren '90 weer om de pols. De 4000 en Se/l zijn wat mij betreft ook iconisch maar de afwerking van de 6000 is een klasse apart.
Mooi! Was ik graag bij geweest!
Net als jou ben ik helemaal verknocht aan de nieuwe Carrera glassbox serie waar ik mijn zinnen op heb gezet. Maar ook ik zit met grote twijfels, de reversed panda of de blauwe. En toen kwam de Seafarer, wat een beauty.
Inmiddels, voor niets, naar 3 juwelierszaken gereden. Volgens de site van Tag zouden daar de nieuwe Seafarer moeten liggen, maar helaas. Alle influencers hebben er een ontvangen maar de AD vergeten ze.
Dus vorige week dacht ik binnenkort maar eens naar Amsterdam te gaan en jawel, nu zie ik dat deze daar wel te bewonderen is.
Eigenlijk valt de seafarer buiten mijn budget maar als hij echt is wat ik hoop dan sparen we nog even verder.
De zwarte rev panda zou mijn zoveelste zwarte zijn maar met die geperforeerde strap een geweldig mooi exemplaar naast de nieuwe stalen band die elke Heuer een klasse uitstraling geeft, beide banden worden dat dus.
Maar de blauwe is weer wat bijzonderder, voor mij, ook hier zou ik leder en staal nemen.
Twijfels!
Hebben ze in Amsterdam ook the year of the dragon exemplaar? Die lijkt me ook prachtig eens te bekijken.
Heel mooie Tag, zeker de combinatie met de bruin leren band. Voor zo’n horloge zou ik ook zeker gaan!
Heel mooi, staat ook op mijn verlanglijst ![]()
Snap ik. Ik ben er zelf nog steeds heel blij mee!
Jouw
sowieso een uitzonderlijk mooie!
![]()
Vond ik ook een lastige. Bij mij kwam het doorslaggevende inzicht in een droom,
![]()
waarin ik opeens besefte dat de blauwe een betere aanvulling zou zijn op mijn reverse panda Autavia en daarnaast is die blauwe sunburst gewoon erg fraai, vind ik dan.
Ja, daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn. Is echt een ontzettend gaaf en fraai horloge! ![]()
Succes met de beslissing!
![]()
Nee, niet gezien.
Dankjewel!