(TAG) Heuer only (Deel 3)

Ha… nee… dan kun je mij van de vangrail schrapen. Die wilde haren zijn verdwenen :laughing:
Lekker touren op m’n HD :wink:

hm… zie net dat het een foto van afgelopen jaar is … even een recente dan maar.

7 likes

Leuke scooter man!

1 like

13 likes

NA

18 likes

Wat een plaatje :heart_eyes:

1 like

Wat blijft hij, na al die jaren polstijd, toch mooi :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

#middagjevoormezelf😊

20 likes

Zou een 22mm dan ook passen op bv een cv2a1ab?

1 like

Goeie vraag, moet maar net mazzel hebben met de endlinks

1 like

Nieuwe F1 Solargraph Indy 500. Ben zelf niet zo van de ‘ovals’ maar deze is wel aardig.

5 likes

Die is mooi :sunglasses:

Gisteravond met en dankzij @rallylover, een zeer geslaagd event bijgewoond, in de Amsterdamse TAG heuer boutique. Hieronder even een impressie.

Alle nieuwe en actuele modellen waren aanwezig, natuurlijk.

Deze hadden we zelf meegenomen.

Een heuse racesimulator. :checkered_flag:

Lekkere cocktails. :cocktail:

En mijn persoonlijke top 3… :blush:

28 likes

Gaaf hoor! Ziet er uit als een geslaagde avond :ok_hand:t2:

1 like

Was inderdaad een zeer geslaagde avond! Ben blij dat we ook wat 'heritage" hebben kunnen inbrengen.
De sim-race bezoekers werden gecoacht door Loek Hartog. Hij gaat as zaterdag op de ‘Groene Hel’ het Max Verstappen moeilijk maken in een 911 GT3 R (922) Evo 26

Helaas niet zelf kunnen simmen ivm rugklachten… :cry:

1 like

Goeie foto’s, Ed! De meeste van mijn foto’s zijn onscherp of mislukt. Toch een cocktailtje teveel vrees ik. :cocktail:

1 like

Sunburst blauw vandaag :sunglasses:

12 likes

Viel toch wel mee? We hebben rustig aan gedaan. Waren wel lekker, trouwens!:blush:
Hier ook

:sunglasses:

Inkopen doen bij IKEA. Geloof niet dat 't ergens in Nederland drukker is dan hier, op dit moment!:hot_face:

8 likes

Dat is een mooi gevulde tray :ok_hand:t2:

Ziet er uit als een geslaagde avond @TagEd en @rallylover :checkered_flag:

10 likes

Ja, was top! En, slechts met moeite, de verleiding kunnen weerstaan om met nog wat meer weer terug naar huis te gaan dan waarmee we kwamen… :sweat_smile: :wink:

1 like

Gaaf!

1 like