Ha… nee… dan kun je mij van de vangrail schrapen. Die wilde haren zijn verdwenen ![]()
Lekker touren op m’n HD ![]()
hm… zie net dat het een foto van afgelopen jaar is … even een recente dan maar.
Ha… nee… dan kun je mij van de vangrail schrapen. Die wilde haren zijn verdwenen ![]()
Lekker touren op m’n HD ![]()
hm… zie net dat het een foto van afgelopen jaar is … even een recente dan maar.
Leuke scooter man!
Wat een plaatje ![]()
Zou een 22mm dan ook passen op bv een cv2a1ab?
Goeie vraag, moet maar net mazzel hebben met de endlinks
Die is mooi ![]()
Gisteravond met en dankzij @rallylover, een zeer geslaagd event bijgewoond, in de Amsterdamse TAG heuer boutique. Hieronder even een impressie.
Alle nieuwe en actuele modellen waren aanwezig, natuurlijk.
Deze hadden we zelf meegenomen.
Een heuse racesimulator. ![]()
Lekkere cocktails. ![]()
En mijn persoonlijke top 3… ![]()
Gaaf hoor! Ziet er uit als een geslaagde avond ![]()
Was inderdaad een zeer geslaagde avond! Ben blij dat we ook wat 'heritage" hebben kunnen inbrengen.
De sim-race bezoekers werden gecoacht door Loek Hartog. Hij gaat as zaterdag op de ‘Groene Hel’ het Max Verstappen moeilijk maken in een 911 GT3 R (922) Evo 26
Helaas niet zelf kunnen simmen ivm rugklachten… ![]()
Goeie foto’s, Ed! De meeste van mijn foto’s zijn onscherp of mislukt. Toch een cocktailtje teveel vrees ik. ![]()
Viel toch wel mee? We hebben rustig aan gedaan. Waren wel lekker, trouwens!![]()
Hier ook
![]()
Inkopen doen bij IKEA. Geloof niet dat 't ergens in Nederland drukker is dan hier, op dit moment!![]()
Ja, was top! En, slechts met moeite, de verleiding kunnen weerstaan om met nog wat meer weer terug naar huis te gaan dan waarmee we kwamen…
![]()
Gaaf!