(TAG) Heuer only (Deel 3)

Een mooi en emotioneel weerzien met mijn favoriete horloge… :smiling_face_with_tear: als in, tijdens de vakantie veilig opgeslagen. En nu dus weer om de pols. :blush: :partying_face: :champagne:

20 likes

Deze wil ik bij je kopen. Alleen volgende maand ben ik pas jarig.

1 like

16 likes

De betere baby slaapjes aan het timen :checkered_flag:

15 likes

Ik las op het internet dat een 19mm Forstner wel eens op de CV0000 serie Carrera’s zou kunnen passen. Iemand hier dat wel eens geprobeerd?

Plaatje van TH Forums

7 likes

Strak ding weer Rutger. Uit eigen collectie?

Offf

Thanks! Ik volg netjes de forumregels en post alleen dingen die al verkocht zijn, dus al mijn foto’s zijn altijd gedateerd, helaas :cry: Deze specifieke foto is 2 jaar oud :flushed:

Degene die je post is wel in eenzelfde conditie, maar de wijzers zijn net iets minder scherp.

4 likes

De 3000, 932.213. Paar jaar geleden endlink kwijt geraakt. Nu net batterij gewisseld, maar na wissel wil hij niet meer. Waar ken ik deze aanbieden om na te kijken?

6 likes

@Floris155 ?

2 likes

Zou kunnen, hoop dat ie reageert dan!
Is dat de tag heuer kenner/horlogemaker hier op hf?

@BMWX6M doet ook TH.

4 likes

Liep 'ie voor de batterijwissel nog wel goed trouwens? En wat voor batterij heb je er in gezet?

1 like

Voor de wissel liep hij goed. Weggelegd en 2 dagen later stil. Er zat renata in, nu varta v395. Voel de bui al hangen :rofl:

En hij mag er wezen. Een warm welkom🤩

1 like

Monnin vandaag.

6 likes

Ja hoor stuur maar een berichtje

Moeilijk te zeggen zo natuurlijk.

Heb je het spoel niet beschadigd van het ETA 955.412 binnenwerk? Vuil in de horlogekast/binnenwerk terecht gekomen?

2 likes

Geen idee, na wissel batterij, niks meer. Ook heel makkelijk te wisselen bij dit uurwerk.

Mogguh allen…rustig hier de laatste dagen.
Straks de motor uit de loods en deze maar weer eens uit laten waaien :wink:
Prettig weekend. :boom:

9 likes

Zoiets? :innocent:

5 likes