Op staal toch mooier?
Mhhh persoonlijke voorkeur, maar omdat je het vraagt, mooier op staal. Laten we kijken wat men hier denkt.
- Team staal
- Team rubber
Ik vind, in dit specifieke geval, staal mooier. Maar ben toch Team Rubber. Just not that one.
![]()
lekker op staal laten. staat stukken mooier ![]()
Iedereen bedankt het voor het stemmen. Voorlopig even op rubber en later weer terug op staal.
Vandaag naar mooie zonnige Twente afgereisd om BO Watches te bezoeken en mijn gereseverde horloge op te halen.
Ik mag vanaf vandaag een 2de Tag heuer aan de verzameling toevoegen.
Het is een Tag Heuer 2000 972.006 van 1992 geworden.
Een mooie diver van 38mm(een kleintje voor mij doen, alles is 40mm+ in de verzameling).
Maar wat draagt dit makkelijk. Maar daar was ik ook naar opzoek als daily.
Bij zen grote broer
van harte. geniet ervan ![]()
Ajajaj ![]()
Leuk, man! En lekkere set, zo! Gefeliciteerd!
Nu nog ander halve maand wachten voor de volgende.
Een nieuwe Zwitserse met een Nederlands tintje
Dit horloge heb ik ooit nieuw gekocht in Aruba. En kwam hem weer eens tegen in mijn fotoalbum.
Ik ben me collectie iets aan het verkleinen en twijfel om deze in het blauwe te zetten. Een mooie dag horloge liefhebbers.
Mooi ding, man! En zonde om te verkopen! Toch wel een van de mooiste actuele TAG Heuers, imo. Maar hey, soms moet je moeilijke keuzes maken! ![]()
Sinds het weekend mag ik hier ook weer meedoen.
Een aantal jaar de WAF1111(zwarte wijzerplaat) gehad. Deze aquaracer was het fijnste horloge wat ik ooit had, toch verkocht en direct spijt… gelukkig kwam deze WAF1113 voorbij in het blauw. Wederom heerlijk dragend horloge en sinds binnenkomst geen ander horloge meer gedragen.
Lekker, man! Gefeliciteerd!
En nou niet meer weg doen, he! ![]()