Leuke Aquaracer. Lekker houden zou ik zeggen. Ondanks de gelimiteerde oplage van 500 zijn dit vooral horloges die als souvenir worden gekocht. Mooi aandenken toch van het “Happy Island” ![]()
Something dressy, staal op zwart leer en van Nederlandse oorsprong.
Soon more.
Geen tag
Mogen we gissen? Frédérique Constant?
Jij mag niet meer gissen hahahah
Voor nu even genoeg TH’s in de collectie.
Wil mijn verlanglijstje eerst even afwerken. Eerst een FC, daarna omega van de jaren 50 of 60 zoals hier onder
Daarna een Cartier tank MC large of xl
En daarna een Monaco of JLC reverso
Is dat uberhaubt mogelijk?
![]()
is zeker ook gaaf! ![]()
Jááá, te gek!
![]()
Gave aanwinst👌🏻
Voor nu…
Monaco en een aquaracer gmt met 2 kleurig bezel vind ik ook erg mooi. Dus wellicht komt er mee.
Nieuwe watchwinder voor 6 horloges is al besteld.
TH kameraden, was dit nieuws al gedeeld hier? De stalen variant met blauwe wijzerplaat ziet er goed uit ![]()
Mooi. Hopelijk gaan ze de automaten ook een opfrisbeurt geven zodat de oude modellen wat goedkoper worden
.
Ze mogen bij TH wel gaan kijken naar on the fly micro adjust in de clasp.
Volgens mij zijn dit Franse soldaten ![]()
*edit, volgens google zijn het wss toch Duitsers ![]()
Geen idee of dat is wat het lijkt. Maar zo zijn er wel meer landen waar je iets op tegen zou kunnen hebben. Als je maar lang genoeg de geschiedenis in duikt.
Het schijnt toch dat het Zwitserse soldaten zijn.
wat hierboven al gezegd werd. Schijnen Zwitsers te zijn. Volgens deze website.
History of watch advertising We kunnen weer rustig ademen.
" 1941: Advertising cannot ignore current affairs. In Switzerland, a German invasion is feared and the army prepares the country’s defence. The image of officers synchronising their watches, chosen by Heuer in combination with a waterproof chronograph, speaks volumes."
Het is niet zo dat ik “ergens” op tegen ben/was. Maar het leken mij in eerste instantie Duitse soldaten. Vandaar even mijn twijfel. ![]()







