Eerste indruk? Ik moet wennen aan de breedte van de ‘bars’ op de bezel, wat dan op zich wel weer een vormentaal is die (TAG) Heuer al heel lang gebruikt. Verder doet mij de gekartelde zijkant wat vreemd aan. En dit zeg ik dus als groupie, he! ![]()
Was meteen fan van de nieuwe Glassbox, en meteen toegehapt toen ik in december ‘23 een Skipper kon kopen bij de boetiek in Hamburg. Kleine sfeer impressie…
Die gouden staat hoog op het lijstje ![]()
@Pompiemayo mooie Breitling rainbow ik ben wel geïnteresseerd. Kan je mij een berichtje sturen? Groetjes Richard
Ik stuur u een PB
Wat real-life foto’s, die ik tegenkwam, van de nieuwe Aquaracer Solargraph.
Leuk om te zien!
En ja, ik weet nog dat ik de Skipper voor 't eerst zag, in Dubai. Vond 'm echt te gek! En nog steeds hoor, trouwens.
Vanaf vandaag komt dit Glassbox Tag Heuer model beschikbaar in Roermond. Heb hem vandaag mogen passen, mooi model voor de liefhebber. Heb helaas geen foto gemaakt maar ik voeg even een foto van internet toe van het model. Prijs gaat rond de €5200 zijn op staal en €5150 met leer.
Dat zijn dezelfde prijzen als bij S&C.
Jammer wel, ritje Roermond wordt voor mij dan minder interessant vanuit midden Nederland.
Ook “nieuwe” Aquaracer modellen in het outlet vanaf vandaag. Zie foto, alle kleuren hebben dezelfde prijs van €2350. Ben toevallig gisteren langs geweest, mijn zus wilde een nieuw bandje bestellen voor haar carrera. Ze hebben mij de “nieuwe” modellen laten zien en laten passen. Ik moet zeggen dat die kleuren op die Aquaracers echt heel gaaf zijn!
Ik kan helaas geen foto vinden van die bruine Aquaracer. Foto’s zijn niet van mij.
Vandaag weer mijn favoriete model, van mijn favoriete merk en, op de achtergrond, mijn favoriete basje.![]()
Fijne dag, iedereen!
Klinkt als een top dag, Ed
Mogguh! ![]()
Even een polletje dan.
De ‘oude’ of de nieuwe? Welke titanium Aquaracer Solargraph vind je toffer?
- De ‘oude’ (WBP1180.BF0000)
- De nieuwe (WBP1184.BF0008)
De oude, staat nog op mijn shortlist. En laat de nieuwe maar lekker verkopen dan komt de oude wellicht wel in de outlet ![]()
Hmm, vooralsnog lijkt de ‘oude’ toch de hoogste ogen te gooien.
Ik had daar ook voor gestemd. Maar misschien moet ik gewoon nog even aan de nieuwe vormgeving wennen. Hij heeft op zich ook wel weer herkenbare vormgevingskenmerken. Duidelijk een ander/nieuw model en tóch duidelijk een Aquaracer. Dat doen ze dan toch wel weer goed.
Heb em ook aan gehad. Het groen is in het echt mooier dan op foto vind ik persoonlijk. Enige minpunt voor mij, geen symmetrie door de ene mini dial aan de zijkant.
Snap ik helemaal, dit is denk ik zo een gevalletje: Je vind het of heel tof, of helemaal niks😃
Ja denk t wel. De glass box met volledig chrono set up vindt ik wel mooi. De groene dial was op foto voor mij twijfelachtig, maar aan de pols was het een zeer mooie tint.























