Zoldar
3 juni 2026 om 17:16
826
Ik vind ook de oude mooier. Die is wat gestroomlijnder. Iets minder duiker, meer daily. De geborstelde bezel is echt heel fraai.
De nieuwe is wel lekker retro achtig met die uitstulpingen op de bezel. Maar dat is niet het character waar ik aanvankelijk op viel.
1 like
TagEd
3 juni 2026 om 17:35
827
Ja, dat vind ik dus ook wel tof. Die duidelijke verwijzing naar die eerste 2000-modellen van ruim 40 jaar terug.
Maar tegelijkertijd wel gewoon een modern horloge.
De huidige/uitgaande(?) AR200 is idd
Maakt 'm mogelijk wat breder inzetbaar.
Maar ik merk dat de nieuwe toch wel aan het ‘landen’ is, bij mij. Elke keer dat ik 'm zie, ga ik 'm iets meer waarderen. Nou ja, soms is dat zo. Je hebt liefde op het eerste gezicht en liefde die eerst een beetje moet groeien.
1 like
TagEd
3 juni 2026 om 18:21
828
Ben een tijdje wat minder actief geweest, op HF. Maar waren deze eigenlijk al een keer langsgeweest?
‘Japanese Cherry Blossom’ Limited Editions
6 likes
Rooms
3 juni 2026 om 18:44
829
Nee niet eerder gezien. Het moet je smaak maar zijn.
Hopelijk wel alles okay?
1 like
TagEd
3 juni 2026 om 19:07
830
Ja, true. Moest een beetje denken aan GS.
Rooms:
Hopelijk wel alles okay?
Ja, met mij wel, hoor. Had even andere prioriteiten. Maar het meeste gaat zoals het zou moeten gaan.
2 likes
Rooms
4 juni 2026 om 13:02
832
Dankzij @Floris155 is mijn 4000 nu compleet met een orginele sluiting
Ze zijn nog gewoon te bestellen bij TAG Heuer voor hele fatsoenlijke prijzen. Mocht je ook op zoek zijn, op eBay zijn de prijzen buitensporig dus blijf daar van weg, stuur Floris een PB 🫵🏻
11 likes
TagEd
5 juni 2026 om 06:32
836
Rovr:
De Bamford
Jaaa! Die is natuurlijk helemaal top!
@tomva33
Zo, hé!
1 like
Ik kan nog niet wennen aan die bezel, is me iets te gek! Doet me ook denken aan een Yachtmaster.
1 like
TagEd
5 juni 2026 om 07:18
838
Mja, subtiel is ie zeker niet!
1 like
TagEd
5 juni 2026 om 18:40
841
Met goed gezelschap (in ieder geval om de pols )!
Proost!
1 like
YY77
5 juni 2026 om 19:54
842
Er is een nieuwe Monaco uitgebracht met een LV uurwerk, 50 stuks á ca €75k:
10 likes
Rooms
5 juni 2026 om 20:00
843
Komt 'ie ook met een tasje?
3 likes
Wat ben ik blij met mijn bronzen Autavia
14 likes
TagEd
6 juni 2026 om 08:20
845
Zag 'm idd langskomen, op de socials. Wil me er nog even in verdiepen. Maar ziet er in ieder geval heel bijzonder uit!