(TAG) Heuer only (Deel 3)

Ik vind het heel origineel en een leuke knipoog naar de autosport.

Kijk vooral de filmpjes.

https://youtube.com/shorts/dnup_QHyXs8?is=Qoo9TNPr5t9gmKJj

prijs is ook heel bijzonder :grin: :wink:

1 like

Nou, vanmiddag was het dan zover. Een clubje liefhebbers van het merk, de nodige speciaalbiertjes en een heleboel mooie horloges! Perfecte ingrediënten voor een geslaagde middag, dus!

















Heren, bedankt! En graag tot een volgende keer!

26 likes

Gave foto’s @TagEd en leuk om je te ontmoeten. Gezelschap en locatie waren top.

4 likes

Dat ziet er zeker uit als een geslaagde middag. Gaaf hoor!

2 likes

:+1::point_up::beers::tada:🩵










21 likes

Poehhh, kwijl kwijl :smiley:

1 like

Indrukwekkende GTG zo te zien. Dank voor het delen

1 like

Morning, gentlemen!:coffee:

16 likes

Zeg je Monaco Grand Prix dan zeg je Senna, zeg je Senna dan zeg je TAG Heuer. Dus vandaag de S/el om :trophy:

8 likes

Heeft iemand de nieuwste Monaco al gepast?

1 like

Zeker.

6 likes

een monaco…was ik maar zo rijk… :face_holding_back_tears:

Wat vond je van de kast t.o.v. de vorige iteratie? Titanium en de gewijzigde hoeken/vlakken?

Heb je even geappt.

1 like

Ik zou graag wat advies krijgen over bovenstaand horloge. Ik wil deze waarschijnlijk verkopen ivm te weinig draagtijd, kan deze nog niet in het blauwe gedeelte zetten aangezien ik nog een basis gebruiker ben.

Waar/via welke wijze kan ik een minimaal gebruikte TagHeuer goed verkopen in het zuiden van het land? Is iemand bekend met prettige/betrouwbare juweliers die dit onder de rivieren kunnen/willen verzorgen? Zit zelf niet te wachten op louche types via MP.

Alvast dank voor wat hulp.

4 likes

@royke74 van Q-Watches uit Veldhoven kan wellicht iets voor je betekenen.

https://www.q-watches.com/servicesdetail-nl/sell-your-watch-nl

2 likes

+1 voor Q-Watches! Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk. Maar, wanneer je aan een handelaar/dealer verkoopt, krijg je nooit de hoofdprijs. De betreffende handelaar moet ook leven en zal het horloge uiteindelijk weer met iets van marge moeten kunnen verkopen.

Mooi horloge, trouwens! Zonde om te verkopen, vind ik dan.

En dan deze nog even, speciaal voor @Rooms. :blush: :wink:

7 likes

Prachtig horloge, staat op mijn shortlist van 1 stuks. Succes met de verkoop!

1 like

Goed om te lezen dat dit een betrouwbare partij zou zijn. Hoef ook geen hoofdprijs en begrijp ook goed dat een dealer er iets aan moet verdienen.

Ik neem het mee in de overweging, dank.

1 like