Ik heb die beige LE even, met AI, voorzien van 'n andere band. Vind dit wel beter staan.
Wat een mooie set ![]()
Wat een super verzameling!
Ja, zijn (helaas) niet allemaal van mij, hoor! Maar waren idd heel wat mooie (TAG) Heuertjes bij elkaar, afgelopen zaterdag! En een bijzonder sympathieke club van eigenaren ook, trouwens.
![]()
Schítterend zeg
Ik heb deze zo lang in de kast laten liggen omdat de band net niet goed zat. Gelukkig ben ik er ooit achter gekomen dat ik zo’n link even goed op iets anders dan staal kan dragen.
Staat 'm zéker goed!
Wauwie!!
Rosé goud&zwart, mooie combinatie!
Heb hem ook, op staal en met de leren band. Wat mij betreft een ga de weinige horloges die ik bezit welke mooier op leer is dan staal
Maar die leren band is erg kort, ik begreep dat er 2 lengtes zijn maar kom er niet uit welke ik nu eigenlijk heb.
Ik denk dat je je vraag hiermee beantwoordt ![]()
Ah, dat wist ik niet, van die twee lengtes. Ik denk dat ik (ook) de korte versie heb. Maar past op zich prima. Vind het eigenlijk wel fijn dat ik niet nog zo’n extra stuk ‘flap’ over heb. ![]()









