(TAG) Heuer only (Deel 3)

Wow mooie combi Ed👍
Welk referentie nummer is dit?

1 like

Thanks! Is de WBP1112.FT6199. Maar met een zomers bandje eraan, waardoor ie lekker wat meer popt! :champagne: :wink: En imo een goeie summer vibe geeft. :sunny: :sunglasses: :tropical_drink: :desert_island:

1 like

Aha kon hem al niet vinden op de TH website. Wat mij betreft kan deze zo in de collectie!:heart_eyes:

1 like

Haha, ik zal 't ze eens voorstellen! :smile: :+1:

1 like

10 likes

NA De Aquagraph… wat een stevige brok techniek, n echte wat vintage toolwatch…




Foto met z’n broertje de Super Professional :+1:

10 likes

Waanzinnig duo! :whale:

3 likes

TAG Heuer Kirium F1 (CL111A)

12 likes

Die zie je niet vaak.

1 like

Tja… een beetje opvallend ontwerp en smaken verschillen gelukkig :face_with_hand_over_mouth:


Heeft iemand een idee voor een nieuw bandje voor mijn Autavia?
Ik vind het originele lederen bandje te soepel en voelt daardoor te kwetsbaar aan.

Ik sta open voor een bronzen band, maar dat lijkt niet leverbaar.


Zoiets door chatgpt gemaakt

Nato banden zijn niet zo mijn ding, verder sta ik open voor suggesties

5 likes

Ik vind dit een goede combi voor op het terras.

4 likes

Er bestaat vanuit TH geen bronzen bracelet voor de Autavia. Zou je naar een ander merk moeten kijken, maar gaat dat passen? De bronzen Tudor en de CW zijn een andere maat volgens mij :thinking:

3 likes


Zelfs de kleinste 3000 is een eye catcher! (Mijn dochters horloge)

3 likes

Morning, gents!:coffee::sun_with_face:
Vandaag weer een oudje: de pvd/two-tone '80s 1000-serie.

Sterkte met de hitte, mensen!:sweat_smile:

13 likes

Ietsje jonger, maar goed voorbeeld doet volgen…

8 likes

Hier ook nog 1 van de begin jaren 90

6 likes

Toch wel prettig om een quartz in de collectie te hebben. Op dit moment staat 80% van de collectie stil door te weinig draag tijd en de watchwinder is te klein geworden #luxeprobleem. Grote watch winder is onderweg en dan kunnen er 6 automaten in. En horloge 6 zit nog netjes in de cadeau verpakking omdat ik over 2,5 weken jarig ben.

Deze opgepikt, eerste Tag Heuer en ook eerste keer een horloge uit mijn eigen bouwjaar!



17 likes

Gaaf en in nette staat :stars:

1 like