Wow mooie combi Ed👍
Welk referentie nummer is dit?
Thanks! Is de WBP1112.FT6199. Maar met een zomers bandje eraan, waardoor ie lekker wat meer popt!
En imo een goeie summer vibe geeft.
![]()
Aha kon hem al niet vinden op de TH website. Wat mij betreft kan deze zo in de collectie!![]()
Haha, ik zal 't ze eens voorstellen!
![]()
NA De Aquagraph… wat een stevige brok techniek, n echte wat vintage toolwatch…
Foto met z’n broertje de Super Professional
Waanzinnig duo! ![]()
Die zie je niet vaak.
Tja… een beetje opvallend ontwerp en smaken verschillen gelukkig ![]()
Heeft iemand een idee voor een nieuw bandje voor mijn Autavia?
Ik vind het originele lederen bandje te soepel en voelt daardoor te kwetsbaar aan.
Ik sta open voor een bronzen band, maar dat lijkt niet leverbaar.
Zoiets door chatgpt gemaakt
Nato banden zijn niet zo mijn ding, verder sta ik open voor suggesties
Er bestaat vanuit TH geen bronzen bracelet voor de Autavia. Zou je naar een ander merk moeten kijken, maar gaat dat passen? De bronzen Tudor en de CW zijn een andere maat volgens mij ![]()
Morning, gents!![]()
![]()
Vandaag weer een oudje: de pvd/two-tone '80s 1000-serie.
Sterkte met de hitte, mensen!![]()
Toch wel prettig om een quartz in de collectie te hebben. Op dit moment staat 80% van de collectie stil door te weinig draag tijd en de watchwinder is te klein geworden #luxeprobleem. Grote watch winder is onderweg en dan kunnen er 6 automaten in. En horloge 6 zit nog netjes in de cadeau verpakking omdat ik over 2,5 weken jarig ben.
Gaaf en in nette staat ![]()















