(TAG) Heuer only (Deel 3)

Erg fraaie stardust, gefeliciteerd!

1 like

Tof, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Zeer mooie staat deze moondust. Is dit een midsize?
Mooi geboortejaarhorloge.

1 like

Thanks, het is de grootste versie, 38mm.

2 likes

Haha, ik ben een influencer! :partying_face:
Im An Influencer GIFs - Find & Share on GIPHY

Eens.

Weet je, voor mij is dat een beetje part of the fun en een ritueeltje. 's morgens m’n horloge even een paar slagjes opwinden en datum en tijd gelijk zetten. Net zoals met aandacht koffie zetten of een plaat (vinyl) opzetten en luisteren. Zijn juist mooie momentjes. Ik heb (en hoef) daarom ook geen winder. :person_shrugging:

Oh!? Wat heb je uitgezocht?

Nice! Gefeliciteerd! :beers:

What took you so long?! :wink:
Waar heb je 'm gevonden, als ik vragen mag?

Haha geen idee, heb wel aardig wat merken (gehad) inmiddels. Modern Tag Heuer trekt me minder maar wel veel geschiedenis en iconische modellen natuurlijk. Deze heb ik van B&O Watches, die hebben er zo nu en dan één in de aanbieding! Beetje de website in de gaten gehouden, dan is een uit mijn geboortejaar in deze staat een mooi extraatje!

3 likes

Heb een fc gekocht.

1 like

Goede keus voor je eerste!

:racing_car::dash:

7 likes

Soms moet een goed idee even landen! :wink:

ken ik heel goed. Kun je gerust wat kopen, idd. :+1:

1 like

Leuk om het horloge hier weer te zien! :smiley:

4 likes

Zeker! Prettig contact en twee extra schakels werden zo voor me geregeld! Dus zowel blij met het horloge als de service! :ok_hand:

2 likes

Sowieso leuk, de '80s en '90 duikertjes van dit merk, vind ik. Heb er verschillende en draag ze regelmatig. Voor mij altijd weer een reminder van hoe ik, in die tijd, verliefd werd op het merk. Daarnaast zien ze er leuk uit en ze dragen ook nog eens lekker comfortabel… :blush:

Veel draagplezier! :+1:

2 likes

Good morning, folks!:sunny::coffee:

11 likes

Hou het hoofd koel @TagEd :thermometer:

3 likes

Wat een gave combinatie is dit Ed :sunny::+1:

1 like

Komt goed, man! :beers: :+1:

Hey, thanks! Ben er zelf ook wel content mee. :blush: :wink: :+1:

3 likes

3 likes